“Kjempe god mat👏”
Anmeldelse av Cihan Restaurant

Cihan Restaurant
Vurdert som nr. 2 av 26 Restauranter i Avsallar
Anmeldt 1. september 2021 via mobile enheter

Kjempe god mat til en billig penge, kan virkelig anbefales. Ligger fint til i Avsallar sentrum. Vi kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Traveler64674778931

Anmeldt 17. november 2019 via mobile enheter

Plukket og mixet fra en rikholdig meny og fikk et gourmetmåltid, en smaksopplevelse for norske ganer og en fryd for øye. Hyggelig og serviceminded betjening, kommer garantert tilbake

Takk, liv kristin H
Anmeldt 17. november 2019

Nydelig mat og veldig god service. Hyggelig betjening. Her går vi tilbake. Stort utvalg på menyen. Anbefales.

Takk, Lillian J
Anmeldt 17. november 2019

Flott restaurant. God service og fantastisk mat. Kan anbefales på det sterkeste. Denne må bare prøves.

Takk, Borghild I
Anmeldt 3. oktober 2019

Du går glipp av mye hvis du ikke går innom denne restauranten: autentisk tyrkisk kjøkken (et av verdens beste), veldig hyggelig og serviceminded betjening som snakker både engelsk og tysk. God mat til lave priser - i dag bestilte vi bord og Ottomansk gryte. Fantastisk godt - anbefales

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, eliskog

Reisende som så på Cihan Restaurant, så også på

Har du vært i Cihan Restaurant? Del dine erfaringer!