“God food”
Anmeldelse av Garden&Bar Restaurant

Garden&Bar Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 17 Restauranter i Avsallar
Anmeldt 8. juni 2019 via mobile enheter

Veldig hyggelig restaurant med veldig god mat. Hyggelig personalet. Besøkte denne resturanten flere ganger på en ukes ferie i alanya:-)

Takk, Marthe S

Anmeldt 8. juni 2019 via mobile enheter

En super restaurant med service innstilte arbeidere. Den beste maten på hele oppholdet fant vi her. På en uke ble denne restauranten besøkt 3 ganger

Takk, Monica B
Anmeldt 8. juni 2019 via mobile enheter

Veldig god mat og trivelig personal , har prøvd flere retter fra meny, å alle var kjempe gode, kommer definitivt tilbake

Takk, Julie B
Anmeldt 8. juni 2019 via mobile enheter

Veldig god mat, og hyggelig betjening.
Mye god mat, for lite penger.
Vi var en venninnegjeng som var her 3 ganger i løpet av en uke.

Takk, Siv R
Anmeldt 10. mai 2019 via mobile enheter

To venninner som dro til denne flotte restauranten. Deilig mat, hyggelig og serviceinnstilte personale. Super service på toppen av det hele var at sjefen kjørte oss trygt tilbake til hotellet. Takk for en fin kveld.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, anitas378

Reisende som så på Garden&Bar Restaurant, så også på

Har du vært i Garden&Bar Restaurant? Del dine erfaringer!