“Fantastisk goe mat og servise 👍🏻”
Anmeldelse av Nokta Restaurant

Nokta Restaurant
Vurdert som nr. 3 av 26 Restauranter i Avsallar
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Her kommer vi igjen og igjen alltid fantastisk goe mat og hyggelige kelnere må bare prøves finner du ikkje det du vil ha i menyen så bare spør du får det nok

1  Takk, 514greteb

Anmeldt 20. juni 2018 via mobile enheter

Super sørvice med transport til Nokta der servitørene sto klare med dekket bort og klat for og servere. Super god mat og ikke minst god stemmning og supre forhold.
Annbefales virkelig på det sterkeste til flere.
Dessidert den besste suffle'n jeg har smakt.

1  Takk, Magnus G
Anmeldt 20. juni 2018 via mobile enheter

Super service, veldig god mat/drikke og flinke folk. Mye godt å velge i her anbefales på det sterkeste!

1  Takk, Henrik N
Anmeldt 20. juni 2018 via mobile enheter

God mat, supre folk og fine priser :) blir fort en favoritt plass å dra ut å spise på! Anbefales på det varmeste til dere andre :)

1  Takk, Anette G
Anmeldt 16. desember 2017 via mobile enheter

Her har vi vært faste gjester i mange år , alltid god mat . Finner vi ikke alt på menyen, så lager de det Alltid god servise og ein fabelaktig god å snill sjef Fin billigenhet , kjekt å gå på byen på formiddagen og ta en øl eller kaffe med noe "attåt" kjekk treffplass mangen stjerne i bokå herfra

Dato for besøk: mars 2017
1  Takk, 514greteb

Reisende som så på Nokta Restaurant, så også på

Har du vært i Nokta Restaurant? Del dine erfaringer!