“Good food”
Anmeldelse av Nokta Restaurant

Nokta Restaurant
Vurdert som nr. 2 av 17 Restauranter i Avsallar
Anmeldt 9. mai 2019 via mobile enheter

Kjempe god mat. Ekstremt god service. Alle kelnerne er veldig greie og lette å snakke med. Vil sterkt anbefale

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Karoline S

Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Her kommer vi igjen og igjen alltid fantastisk goe mat og hyggelige kelnere må bare prøves finner du ikkje det du vil ha i menyen så bare spør du får det nok

Takk, 514greteb
Anmeldt 20. juni 2018 via mobile enheter

Super sørvice med transport til Nokta der servitørene sto klare med dekket bort og klat for og servere. Super god mat og ikke minst god stemmning og supre forhold.
Annbefales virkelig på det sterkeste til flere.
Dessidert den besste suffle'n jeg har smakt.

Takk, Magnus G
Anmeldt 20. juni 2018 via mobile enheter

Super service, veldig god mat/drikke og flinke folk. Mye godt å velge i her anbefales på det sterkeste!

Takk, Henrik N
Anmeldt 20. juni 2018 via mobile enheter

God mat, supre folk og fine priser :) blir fort en favoritt plass å dra ut å spise på! Anbefales på det varmeste til dere andre :)

Takk, Anette G

Reisende som så på Nokta Restaurant, så også på

Har du vært i Nokta Restaurant? Del dine erfaringer!