Bestill på forhånd

oversatt av Google
Ulike måter å oppleve Diamond Head på
Anmeldt 28. september 2016 via mobile enheter

Utrolig flott tur. Ikke langt å gå, men når det er varmt er det helt klart litt tungt opp bakkene. Når du tror du er fremme venter en trapp rett opp på ca 90 trinn det er absolutt verdt det med en fantastisk utsikt.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, Bettan75
Anmeldt 11. september 2016 via mobile enheter

Var her i 2012. Flott tur. Det kan bli ganske mye folk og husk vann i varmen! Men utsikten på toppen er verdt det!

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, everydaydreamer90
Anmeldt 24. februar 2016

Vi gikk tidlig på dagen, og dessverre klarte jeg ikke gå helt opp. Skal tilbake til Hawaii og gå helt opp. Gode sko og mye drikke er viktig på turen.

Dato for opplevelse: mars 2015
1  Takk, piratmormor
Anmeldt 12. juli 2015

Man betaler US$ 1 for å besøk Diamond Head. Bil koster US$ 5. Ta stien opp til toppen av krateret. Utsikt er utrolig.

Dato for opplevelse: juni 2015
Takk, monica-amo-viajar
Anmeldt 4. september 2013 via mobile enheter

Barna elsket denne gå turen. Veldig fin utsikt på toppen. Jeg var her med min mann og to barn på 9 og 6 år.

Dato for opplevelse: oktober 2012
Takk, Holmen83