Waikiki Friday Walking Tour, Fyrverkeri og Hawaiian Show

Bestill på forhånd
fra
USD 21,00
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Waikiki Beach på
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Flott mulighet for surfing og lek i bølgene. Mye folk, men nok av plass å boltre seg på likevel.
Masser og velge på av vannaktiviteter.
Ikke et sted for barn som ikke kan svømme.
Fin mulighet for å svømme med havskilpadder.

1  Takk, Dreamer051214
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Vi har hatt noen flotte dager på denne stranden. Det er rolig her og god atmosfære. Ingen pågående selgere. Vi hadde med egne håndklær og ellers det vi trengte. Vær obs på at det kan være sterke strømmer litt utover. Det er eget område på stranden som er tilrettelagt med en molo, der det er rolige vann for små barn.

1  Takk, linnh862
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

En fin sandstrand med mye mennesker. Fint rent vann. Hotellene ligger helt ved stranden, og det er ikke mange steder man kan sitte å nyte en pils eller annet.

Takk, RosslandR
Anmeldt 7. november 2017 via mobile enheter

Deilig strand, god temperatur i sjøen og rolige omgivelser. vi besøkte waikiki beach i oktober, dette er ikke høysesong så lite folk og deilig atmosfære.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, Elisabeth T
Anmeldt 3. juli 2017 via mobile enheter

Den beste stranden jeg har opplevd, rett og slett helt fantastisk. Muligheter for og leie surfebrett både med og uten instruktør. Dette må prøves, blir litt som og dra til Roma og ikke se Colosseum.

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, Even R