“Fantastisk:)”

The Cheesecake Factory
Vurdert som nr. 10 av 122 Dessert i Honolulu
Kjøkken: Amerikansk
God for: Store grupper, Familier med barn
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Waikiki
Anmeldt 5 uker siden via mobile enheter

Vi kom en fredags kveld og allerede klokken 20.00 var det kø og mye folk utenfor denne resturanten. Det viser bare hvor populært det er her. Vi ventet ca en time på bord, men det fungerte greit da vi fikk en brikke som lyste/ristet når bordet var klart. Vi var en familie på 4 som bestilte 3 pizzaer og en salat på deling. (Kunne greid oss med to) knall god mat, greie priser og hyggelig betjening! (Tips: ikke spis dere stappmette, for ostekaken er et mist her)

Takk, Linn H

Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Sentralt plassert nær Waikiki. Hyggelig og rask servering, selv med stor pågang. Medium prisnivå. Også annen mat enn kaker, til lunsj og middag. Cocktails og andre drinker.

Takk, Frikard
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Utrolig gode oste kaker. Vi spiste middag der og man kan nesten dele en middags rett for det er veldig store porsjoner. Det endte med at vi kjøpte med oss dessert ( oste kake) da vi ble alt for mette. Hyggelig betjening og god mat

Takk, Bettan75
Anmeldt 21. januar 2018 via mobile enheter

Selv om det var stor pågang å ventetid for å få bord så gikk det raskt unna. Venta knappe 10 minutter før vi fikk bord. Servicen er god. Maten er god. Å koster ikke all verden. Helt suverent.

Takk, Karl Ø
Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Dette er en spisemaskin. Vi var 2 familier og spiste middag her 2 ganger. I utgangspunktet pleier ingen av oss å like denne typen restauranter, men denne CF leverer hver gang. Det tok 90 minutter å få bord. Man kan ikke bestille på forhånd, men får en brikke utlevert som blinker når bordet er klart. Send bort en i følget en stund før dere skal spise, så behøver ikke alle å vente. Stor meny, store porsjoner, god mat, fair priset, stappfull og god stemning.

Takk, Et TripAdvisor-medlem

Har du vært i The Cheesecake Factory? Del dine erfaringer!