Official Site
travelup.comUSD 447
Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Vi vil takke for en fantastisk ferie på hotellet. En spesiell takk til hele personalet som har gitt oss en service mer enn forventet, og da gjennomført på en veldig behagelig måte. Vi hadde Gourmet Bliss pakken på oppholdet og dette fungerte veldig bra og kan anbefales. Utvalg av mat og drikke er av veldig bra kvalitet og det ga oss mange gode opplevelser under oppholdet. Spesielt vil jeg fremheve atmosfære og mat på La Palmier og Gin’ja. Utvalget er bra både til lunch og middag på alle restaurantene. Veldig bra kvalitet på vår suite og godt renhold. Hotellet har en bra og variert aktivitetsplan og vi benyttet flere av tilbudene. Golfbanen er av veldig god kvalitet og med flere hyggelig opplevelser så denne kan anbefales. Spa avdelingen ble også benyttet og den var en opplevelse hver gang. Uansett om det var yoga/stretching vi skulle på, eller om vi skulle ha behandlinger. Vi ble alltid tatt godt imot og behandlingene var veldig behagelige.

Takk til Melvin som tok godt vare på oss under hele oppholdet. Takk også til Amar for turen til Anahita og European Tour i golf. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, oddbjorn01
Michel F, General Manager på Heritage Le Telfair Golf & Wellness Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. desember 2018

Kjære gjest,

Tusen takk for å legge til side litt av din dyrebare tid for å dele din ferieopplevelse på tur Advisor.

Vi er glade for å merke seg at du har hatt en fantastisk tid og hadde verdsatt vår service fasiliteter.

Vi ser frem til å ønske deg velkommen igjen for et annet avslappende opphold på Heritage Le Telfair.

Anmeldt 6. juni 2018

Vi har akkurat kommet hjem fra en ukes opphold på dette paradiset på jord.Vet ikke hvor vi kan begynne å fortelle om denne fantastiske reisen. En vakkert øy med gode varmhjertete mennesker som gjorde dette oppholdet veldig spesielt.Vi ble vidunderlig godt ivretatt av vår enestående kontakt Ashni som er gul verdt.Hun skjemte ossbort og gjorde feriene våre til en drøm.,Eksklusiv mat .Fagerik og spennende og av høy kvalitet spesiell på Gin'ja og Chateau.,Rom med høy standard.En atmosfere hvor vi kunne slappe av.Spa avdelingen tilbød en rekke behandlingersom førte til velvare.
jeg feiret bursdagen min under oppholdet og følte meg denne dagen som en prinsesse fra frokosten til jeg la meg .Takk være Ahni ,Mendini (stuepike) og Amar fra Chateau.

Romtips: Beach Front Suite med indiske havet rett foran døra.Frittstående seng mitt på rommet
Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, Jürgen P
Michel F, General Manager på Heritage Le Telfair Golf & Wellness Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juni 2018

Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å legge inn denne tilbakemeldingen etter ditt siste opphold hos oss. Vi er begeistret for å lese om din takknemlighet for våre feriestedfasiliteter og service.

Vær sikker på at dine kommentarer vil bli delt med vårt dedikerte team for deres harde arbeid og engasjement.

Vi ser frem til å ønske deg velkommen snart igjen.

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 12. april 2018

Vi har akkurat kommet hjem etter en ukes opphold her på dette fantastiske stedet, et paradis på jord :-). Toppkarakter på absolutt alt fra beliggenhet på stranden til gode restauranter og en fantastisk betjening. Vi ble møtt av smilende vennlige og hjelpsomme mennesker overalt, og spesiellt ble vi godt ivaretatt av vår vertinne Jenita ! Tusen takk !
Av restauranter vil vi framheve Gin'ja og Chateaux de Bel Ombre. Vi vil også anbefale å bo i Beach Front suite, beste beliggenheten med Det Indiske Hav rett utenfor døren.
VI kommer gjerne tilbake :-)

Romtips: Beach Front absolutt beste beliggenhet rett ut mot stranden, usjenert.
Dato for oppholdet: april 2018
1  Takk, Hanne284
Michel F, General Manager på Heritage Le Telfair Golf & Wellness Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. april 2018

Anmeldt 7. desember 2017

Etter safari i Sør-Afrika bodde vi en uke her. Nydelig rom rett ved stranden og stort oppvarmet basseng. Fantastisk service og vår spesielle kontakt KHEM fulgte oss opp på aller beste måte. Han er et funn! Det er meget langgrunt og sterk strøm så kanskje ikke ideelt for barn. Må fremheve den asiatiske restauranten! Restaurantene på det tilhørende hotellet som ogspå kan benyttes hadde ikke samme høye standard.
Er man ute etter opplevelser og storslagen natur - reiser man ikke til Mauritius, i alle fall ikke om man kommer fra Norge. Men for sol strand golf, perfekt.

Romtips: beach front sier seg selv.
Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, trinehk
Michel F, General Manager på Heritage Le Telfair Golf & Wellness Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2017

Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å vurdere vår resort. Din tilbakemelding er uvurderlig for oss, og vi er glade for at du har gode minner om ditt opphold hos oss.
Vi ser frem til å ønske deg velkommen snart og ønsker deg en god Chrismas og et godt nyttår.

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 6. november 2016

Paradis!! helt enkelt!!
flott beliggenhet, ekstremt god service,god mat så flott atmosfære og avslappende!! alt var bare høy score!! Vi var nok litt uheldig med at franskmennene hadde ferie denne tiden og hotellet var fult med barn ( mye støy) men ellers hadde vi en nydelig ferie! ville ikke forlate hotellet for å oppdage mauritius for det var så deilig der. Vi var kanskje litt uheldig med været, men regnet/gråværet varte ikke lenge heldigvis!! :-)

Romtips: Med havutsikt
Dato for oppholdet: oktober 2016
1  Takk, Cecilie S
Michel F, General Manager på Heritage Le Telfair Golf & Wellness Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2016

Kjære gjest,

Først og fremst ønsker vi å takke deg for den tiden du ber tildelt i å dele din erfaring på Trip Advisor.

Det er med enorm glede å lese at du likte de ulike fasilitetene på feriestedet til tross for været tilstand i denne perioden.

Vi er faktisk veldig glad for å bli gjort oppmerksom på at du har hatt glede av oppholdet, og at vårt team har vært i stand til å møte og overgå dine forventninger.

Takk igjen for din verdifulle tilbakemeldinger, noe som vil faktisk hjelpe oss umåtelig til å forbedre vår service levering.

Vi ser frem til soonest mulighet til å hjelpe deg for en annen flott minnes.