“Beste middagen i Sri Lanka”
Anmeldelse av Meewitha

Meewitha
Vurdert som nr. 2 av 126 Restauranter i Weligama
Kjøkken: Sri Lankisk
Anmeldt 19. februar 2019 via mobile enheter

Her spiste jeg den desidert beste middagen min i Sri Lanka iløpet av mine 3 uker her. God pris, fantastisk service. Det eneste som trekker ned er at stedet ligger litt for nærme en mye brukt bilvei. Du slipper å se den,men hører den tidvis litt for godt. Likevel er dette et sted man må besøke!

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Halvardreise

Anmeldt 6. februar 2019 via mobile enheter

Jeg og kjæresten min har spist her to ganger nå på et par dager. Maten er utrolig god, hyggelig atmosfære og rimelige priser. De har også glutenfrie alternativer, noe som er perfekt for meg. Vil anbefale Risnudler med kylling egg og selvsagt mango eller bananjuicen.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, leifiiiiiii
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Dette er et lite, familiedrevet sted rett ved veien, så det er mye bråk. I tillegg var det en stor TV som sto høyt på. For all del, maten var god, men ikke fantastisk. Det ser ut til at Rice and Curry er stjerne-retten her, så spis helst det. Vi prøvde noe annet, og det var ok.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Svend_Os
Anmeldt 13. februar 2018 via mobile enheter

Her får du mye for pengene. Ekte hjemmelaget sri lanka mat serveres i en «bakgård» ved veien, masse forskjellige gode smaker og store porsjoner. Vi bestiltte kylling curry & en mango lassie. Super godt. Anbefalles på det sterkeste, ønsker meg allerede tilbake. Menneskene der var også veldig hyggelige, smilte hele tiden:)

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Berga T
Anmeldt 19. desember 2015 via mobile enheter

Vi ble møtt av to usedvanlig hyggelige mennesker og man kunne ikke annet enn å smile tilbake. Det var ikke den største menyen, ei heller den største restauranten, men maten er virkelig det beste jeg har smakt i Sri Lanka. Stedet fortjener definitivt første plassen. Jeg besøkte stedet med min kjæreste og vi bestilte Sri Lankan speciality. Vi fikk rikelig porsjoner med hjemmelaget mat, og ekstra attpåtil når jeg påpekte at noe var godt. Upåklagelig service! Verdt å besøke.

Dato for besøk: desember 2015
Takk, henrietterygg

Har du vært i Meewitha? Del dine erfaringer!