Gratis avbestilling frem til 01.02.23
Gratis avbestilling frem til 02.02.23
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 04.02.23
Anmeldt 10. januar 2018 via mobile enheter

Oppleves som meget trygt.

Rent og pent, trygt med vakter som sykler rundt hele døgnet og passer på. Dette oppleves ikke som «vakthold», da de passer inn i miljøet.

Egne gartnere som holder alle hager pene.

Diverse fellesaktiviteter:
- jul og nyttårsfeiring
- onsdagsbocca
- crokket
- hawaiparty
- båtturer
M.m

Resorter har rimelig strandtransport til ulike strender. Hver dag man-søn

Det er også en fast shoppingtur til det beste kjøpesenteret i Pattaya hver fredag.

Resorten kan også på forespørsel skaffe sjåfør til andre stedet.

En av eierne er til stede store deler av sesongen, daglig leder snakker flytende Thai og bor i Thailand hele året, og ikke minst har stedet en sosial-ansatt, som tar vare på alle sammen, og sørger for at det er hyggelig på resorten, samt fikser stort og smått av sosial sort.

Det er treningssenter, vaskerom og mulighet for pingpong.

Husene er penest, og alldeles nydelige, men de fleste leilighetene er også fine.

Mange av stedets «besøkende» er også beboere hele vinteren, og eier sine hus og leiligheter.

95% av besøkende er skandinavisk.

Vi trives kjempegodt her, og mine foreldre eier et hus her, så vi prøver å komme oss hit en gang per år. Skulle gjerne vært her hele vinteren.

Ca 30 min til Pattaya
Ca 15 min til Sattahip
5 min på scooter til den sjarmerende fiskelandsbyen Bang Sarey

Dato for oppholdet: januar 2018
2  Takk, 558bentel
Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Takk for en flott ferie på Bang Sarey. Kjempe fine og store hus og leiligheter med alt du trenger.. Høy standard på hele området. Alltid rent og pent. Og utrolig god service. De har en velfylt matbutikk, du kan bestille nystekt brød som leveres på døra, fruktselgeren kommer med fersk frukt hver morgen og de serverer god mat i restauranten. Masse aktiviteter på stedet: 3 saltvanns svømmebasseng, lekeplass, spa, fotballbane etc.. Gode transport muligheter til div strender og shopping. Anbefales på det sterkeste!

Veldig fine strender og stort badeland en kort biltur unna.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, Linek78
Anmeldt 26. mars 2017

Da jeg bor her blir jeg vel inhabil Kom hit første gang i 2015 da vi leide leilighet her for 4mnd. og etter en og en halv uke kjøpte vi hus Dette er et paradis for oss alle,også for de som leier. Masse sosiale arrangementer og vi har har utrolige flotte personer som driver denne resortenVil man ha liv & røre så er det bare å ta en tur til Pattaya hjem med taxi og nyte roen her Her går det minibusser fra resorten hver dag til stranden og en dag i uken til Pattaya for shopping. Hvis det ikke passer er det veldig billig å kjøre taxi her Og da blir du fraktet ditt du vil. Man kan også gå ca 300 til hovedveien og ta tuktuk for 30 bth ( 8 kr ) til Pattaya Her skinner solen Og er et flott klima for oss Europere . Thaiene er blide og flotte mennesket. kan vi ha det bedre "NEI " ..❤️ I love it

Dato for oppholdet: oktober 2016
3  Takk, RitaEH
Anmeldt 28. februar 2017

Vi hadde et fantastisk opphold på denne resorten. Flott stor bungalow med fin uteplass. Resturanten serverte veldig god mat. De arrangerte aktiviter og badebuss til stranda hver dag,t/r. Veldig god service. Engasjerende og trivelige folk.Vi følte oss veldig velkomne og ble godt ivaretatt og drømmer oss tilbake.

Dato for oppholdet: november 2016
3  Takk, Håkon G
Anmeldt 27. februar 2017

Bang Saray Nordic resort er et godt sted å være. Daglig transport til forskjellige flotte strender. Hvis man ønsker shopping,går det transport til Pattaya en gang i uken.
Alle ansatte er vennlige ,og yter god service.
Flere ganger under vårt opphold har det vært arrangert forskjellige typer party,s,med god mat og fin underholdning.
Vi har allerede bestilt leilighet til neste sesong.

Dato for oppholdet: januar 2017
2  Takk, wencheretterasen