Risvær

En unik plass med masse hyggelige og imøtekommende folk med mye morro å finne på. Ville anbefalt... les mer

Anmeldt 4 uker siden
Jorgen-0201
En perle i Lofoten

Anmeldt 3. juli 2021
Obotty
Sogndal, Norge

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Topp sted å besøke, Risvær er en liten perle i Lofoten. Vi inntok lunch som bestod av biff av ferskt hvalkjøtt, utmerket! Må også nevne at været var ekstremt flott og havet helt flatt.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Obotty
Anmeldt 8. juni 2021

Kjempeflott sted, utrolig god mat og super service - Anbefales på det sterkeste
Spiste Bacalao og nøyt en iskald øl sammen med gode venner.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, janmeh
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

En perle i Lofoten , flotte opplevelser, god mat og fantastisk vertskap . Fine leiligheter for overnatting .

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, rhv1
Tone M, Salgssjef på Risvær Brygger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Hei og tusen takk for en flott anmeldelse av oss!:
Vi er glad for at dere var fornøyde med oppholdet og ønsker dere velkommen tilbake!:-)
Mvh Tone

Anmeldt 30. juni 2020

Nydelig beliggenhet der du får følelsen av å være fjernt fra alt samtidig som det er ikke lange båtturen til de typiske Lofotenstedene. Fin blanding av historisk sus samtidig som man lever det gode liv. Moderne leiligheter, god mat, jeg føler jeg har oppdaget ei perle!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, 946idas
mohnlights, Salgssjef på Risvær Brygger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Tusen takk for en superfin tilbakemelding! Det er godt å høre at du har hatt et fint opphold hos oss - og vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake!:-)

Anmeldt 14. januar 2017 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet m/ypperlig service og hærlige folk som har skjønt hvordan man tar vare på gjestene :)

Dato for opplevelse: september 2016
1  Takk, fskarsem