Agoda.comUSD 271
Anmeldt 26. juli 2021

Fantastisk sted! Idyllisk beliggende rorbuer med topp standard og komfortable senger.
Vi hadde nydelig og varmt vær, og det eneste jeg savnet var en badetrapp fra en av bryggene.
Det er ikke så mange restauranter i nærheten, men den ene de har der kan anbefales.

Takk, KRV74
Anmeldt 9. juni 2021 via mobile enheter

Allerede ved innsjekkingen merker du at dette blir bra. Veldig god standard på rorbuene, her snakker vi superior hotellrom følelse Nydelige senger og lekre bad, kan man ha det bedre? Anbefaler å booke bord i restauranten meget god mat og service.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, ToneMerete1
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Spiste lunsj her på gjennomreise i Lofoten, god mat med en smaksopplevelse av Lofoten og hva mat fra havet har og by på. Tillat med hund , og de byr tilogmed egen vannskål til din hund.

Prismessig kan det være litt råflott, og som turist forventer Moskenes kommune at du skal stå i 8 timer på nærliggende parkering og MÅ bettale minimum 100,- NOK for dette

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, 879sanderl
Alicja Kass, Daglig leder på Reine Rorbuer - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. mars 2021

Takk for din tilbakemelding. Hyggelig du likte vår fiskesuppe. Det er mange som mener det er Lofotens beste fiskesuppe :)
Hund er selvfølgelig alltid velkomne hos oss.
Vi tilbyr gratis parkering for våre restaurant gjester.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Kaotisk innsjekk av stor gruppe - resepsjon hadde ikke lest mail med romfordeling. Noen veldig flotte rom, men ujevn kvalitet. God frokost, men for lite bemanning og dermed mangel på brød, kaffe, mm. Veldig god middag og service.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, JohnBlund69

Takk for tilbakemeldingen. Det var bestilt ganske ulike kategorier rorbuer (muligens fordi det var de siste ledige rorbuer på bestillingstidspunkt). Noen medlemmer av familien hentet nøkler selv og byttet rorbuer slik at romfordelingen ikke var i samsvar med oversikten sendt på e-post. Vi rettet opp feil og håper at det var i orden. Beklager ulempen. Godt å høre at dere var fornøyde med middagen på Gammelbua Restaurant. Velkommen tilbake!

Anmeldt 20. juli 2020

Besøkte Reine rorbuer 15-17 juli på familietur på vår norgesferie i Nordland og Troms. Bodde på rorbu Jon . Dette var en kjempe koselig rorbu i gammel tømmerstil. Veldig gode senger. Hele plassen og rorbutunet var fantastisk. I tillegg må jeg bare rose servicen, spesielt en av de ansatte i resepsjonen som reddet resten ferien når jeg kom frem til Bodø fant ut at jeg hadde glemt igjen toalettmappen og ho satte seg i bilen og rakk akkurat neste ferge og fikk sendt den på fergen hvor jeg kunne hente den i Bodø når fergen ankom på natten. Fantastisk service må jeg bare si Besøker dette stedet helt klar ved en annen anledning og vil absolutt anbefale Reine Rorbuer og plassen Reine. Vil også anbefale fjellturen opp på toppen Reinebringen med sherpatrapper opp og en flott utsikt over Reine og de andre øyene.

Hilsen fornøyd Ålesunder

Takk, Borretho