“Utsøkt måltid”
Anmeldelse av Klatrekafeen

Klatrekafeen
Vurdert som nr. 19 av 93 Restauranter i Lofoten
Kjøkken: Norsk
Beskrivelse: På Klatrekaféen kan du risiskere å møte alt fra klatrere til bobilturister, sjarkfiskere, skikjørere og kunstnere. Det er det som gjør Klatrekaféen spesiell. For å sitere Stein P Aasheim: "... en underlig hybrid av engelsk pub, nepalsk tea house, fortausrestaurant i Nice og base camp på Everest." Altså et sted hvor de fleste vil trives. Her kan du oppleve live-musikk hver uke gjennom sommeren, men du får deg noe godt å drikke. Klatrekaféen har alle rettigheter og en variert meny.
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

To voksne par som valgte å ta dagens middag på klatrekaféen. Fiskesuppe var utsøkt. Klatreburger like så. Rask servering og hyggelig betjening. Anbefales.

Takk, 885mariusn

Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Hei!

I går var jeg på klatrekafeen, et fint og lunt sted! Jeg bestemte meg for å bestille burger. Denne kom med pomfritt noe som var veldig bra! Dessverre må jeg si at burgeren hadde en veldig rar konsistens, noe som var uappetittlig. Dette var synd.

Takk, tanied2019
Anmeldt 24. juni 2020

Dette var turens skuffelse. Lokalet var veldig hyggelig, men styr langt unna industri bacalaoen som ikke er kattemat verdig. Etter flere forsøk på å få den ned ble den satt til side, og ryddet bort av servitøren uten å avse et spørsmål til fulle tallerken som ble ryddet bort. Veldig innlysende at dette ikke falt i smak hos gjestene.

Service og Bacalao gikk hånd i hanske.

Takk, SaraU160
Anmeldt 21. juni 2020

Spasserer du gjennom Henningsvær finner du et lite smug ut til kanalen - her finner du Klatre cafeen. Flere bord langs kanalen. Også god plass innomhus.
Hyggelig sted. God service. Godt rekesmørbrød til lunsj.
Antibac er tilgjengelig på flere steder - i disse Covid-19 tider.
God plass denne dagen - men vi var der før den største sesongen.

2  Takk, Svein G
Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Veldig god atmosfære, hyggelig service og veldig god mat! Kul interiør også. Man bør dra innom her om man først er i Henningsvær.

1  Takk, cassandrao810

Reisende som så på Klatrekafeen, så også på

Henningsvær, Vågan
Henningsvær, Vågan

Har du vært i Klatrekafeen? Del dine erfaringer!