“Totalt avvist ”
Anmeldelse av Klatrekafeen

Klatrekafeen
Vurdert som nr. 21 av 103 Restauranter i Lofoten
Kjøkken: Norsk
Beskrivelse: På Klatrekaféen kan du risiskere å møte alt fra klatrere til bobilturister, sjarkfiskere, skikjørere og kunstnere. Det er det som gjør Klatrekaféen spesiell. For å sitere Stein P Aasheim: "... en underlig hybrid av engelsk pub, nepalsk tea house, fortausrestaurant i Nice og base camp på Everest." Altså et sted hvor de fleste vil trives. Her kan du oppleve live-musikk hver uke gjennom sommeren, men du får deg noe godt å drikke. Klatrekaféen har alle rettigheter og en variert meny.
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Kom innom for en middag en mandags kveld. Lokalet så fullt ut og uten reservasjon var vi forberedt om å måtte gå igjen. Vi ønsket allikevel å spørre om muligheten for et bord. Vi stod å ventet et par minutter med servitører som gikk inn og ut av kjøkkenet. Tilslutt måtte vi spørre en av servitørene som gikk rett forbi oss med et «unnskyld..», men servitøren unnviket oss uten et eneste ord og fortsatte bare selv om det var tydelig at vi ventet med å få kontakt med noen fra betjeningen. Vi gikk heller og prøvde lykken et annet sted som endte med Bryggen hotell og resturant. Vi fikk svaret vi forventet oss at de var fulle, men etter vi hadde forlatt lokalet kom servitøren løpende etter oss og sa at det akkurat hadde kommet inn en avbestilling vi kunne ta over. Vi spiste en herlig middag med servitører som vet at det er noe som heter kundeservice.

1  Takk, baardsen

Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

To voksne par som valgte å ta dagens middag på klatrekaféen. Fiskesuppe var utsøkt. Klatreburger like så. Rask servering og hyggelig betjening. Anbefales.

Takk, 885mariusn
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Hei!

I går var jeg på klatrekafeen, et fint og lunt sted! Jeg bestemte meg for å bestille burger. Denne kom med pomfritt noe som var veldig bra! Dessverre må jeg si at burgeren hadde en veldig rar konsistens, noe som var uappetittlig. Dette var synd.

Takk, tanied2019
Anmeldt 24. juni 2020

Dette var turens skuffelse. Lokalet var veldig hyggelig, men styr langt unna industri bacalaoen som ikke er kattemat verdig. Etter flere forsøk på å få den ned ble den satt til side, og ryddet bort av servitøren uten å avse et spørsmål til fulle tallerken som ble ryddet bort. Veldig innlysende at dette ikke falt i smak hos gjestene.

Service og Bacalao gikk hånd i hanske.

Takk, SaraU160
Anmeldt 21. juni 2020

Spasserer du gjennom Henningsvær finner du et lite smug ut til kanalen - her finner du Klatre cafeen. Flere bord langs kanalen. Også god plass innomhus.
Hyggelig sted. God service. Godt rekesmørbrød til lunsj.
Antibac er tilgjengelig på flere steder - i disse Covid-19 tider.
God plass denne dagen - men vi var der før den største sesongen.

2  Takk, Svein G

Reisende som så på Klatrekafeen, så også på

Henningsvær, Vågan
Henningsvær, Vågan

Har du vært i Klatrekafeen? Del dine erfaringer!