“Veldig bra greier”
Anmeldelse av Klatrekafeen

Klatrekafeen
Vurdert som nr. 21 av 103 Restauranter i Lofoten
Kjøkken: Norsk
Beskrivelse: På Klatrekaféen kan du risiskere å møte alt fra klatrere til bobilturister, sjarkfiskere, skikjørere og kunstnere. Det er det som gjør Klatrekaféen spesiell. For å sitere Stein P Aasheim: "... en underlig hybrid av engelsk pub, nepalsk tea house, fortausrestaurant i Nice og base camp på Everest." Altså et sted hvor de fleste vil trives. Her kan du oppleve live-musikk hver uke gjennom sommeren, men du får deg noe godt å drikke. Klatrekaféen har alle rettigheter og en variert meny.
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, gode drinker, god service. Trivelig lokale. Møtte på en liten hindring underveis, men da jeg tok det opp ble det løst på en super måte og vi er veldig fornøyde. Anbefales.

Dato for besøk: august 2020
Takk, stineskn

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Så populært at det var kø utenfor. Det ordnet de på en fin måte. Navn ble skrevet opp og det gikk raskt å få bord denne dagen. Lunsjen, herlig mat, fiskesuppe og blomkålsuppen var hjemmelaget . Klatreburgereb fant også i smak. Hyggelige servitører som ordnet opp raskt da de hadde surret med matbestilling. Anbefales .

Takk, H2O40
Anmeldt 28. juli 2020

Familie på 4, som var sultne etter en flott tur på Festvågtind, ville avlegge et besøk på det som var i førsteinntrykket virket til å være en trivelig kafé. Men her må du ha meget god tålmodighet. Vi kunne notere oss at gjestene rundt oss fikk maten de hadde bestilt, mens vi ble sittende uten mat. Dette ga vi tilbakemelding om, men vi fikk beskjed at vi måtte vente. Etter over 60 minutter ventetid, valgte vi å dra fra kaféen uten mat. Det var synd at vårt inntrykk ble slik, men kaféen kan ikke ta imot flere gjester enn den klarer å betjene.

Takk, 566ingerm
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Var på Klatrekaféen med noen venner. Til tross for å alle ha bestilt både mat og drikke følte vi oss så godt som kastet ut av den kvinnelige servitøren så snart vi hadde spist opp (og før vi var ferdig med kaffen). Barmannen var derimot hyggelig.

1  Takk, Nextplorer123
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi fikk aldri maten. Rekesmørbrød og hamburger, ikke akkurat den mest avanserte maten. Etter over 1 time spurte vi en kvinnelig sevitør hvor den ble av siden hun akkurat hadde servert nabobordet som kom 1 halv time etter oss, det vi bestilte. Hun svarwr, nei de hadde mye å gjøre, det kom an på hva du bestiller. Veø det var jo akkurat det samme som du nettopp serverte. Sukk, ok, sjal høre med kjøkkenet. Him sier at det snart skal komme, men fortsetter å servere folk som nettopp har kommet vår mat. Da maten etter en ny lang stund endelig kommer får gutten vår en skalk med reker! Jeg gir beskjed til den samme kvinnelige servitøren om at han i hvert fall må få ett skikkelig brød slik som søsteren fikk. Hun bryr seg ikke! Går ikke an, burde ikke hatt jobben! Betalte 1000kr for den værste restauratopplevelsen jeg har hatt i Norge! Da mannen min allerede har gått, kommer en annen servitør bort, og spør hvordan dette var. For seint for oss etter en ødelagt kveld, men dog ett lyspunkt...

Takk, Storyteller787999

Reisende som så på Klatrekafeen, så også på

Henningsvær, Vågan
Henningsvær, Vågan

Har du vært i Klatrekafeen? Del dine erfaringer!