“Meget bra for godt og sosialt måltid!”
Anmeldelse av Klatrekafeen

Klatrekafeen
Vurdert som nr. 22 av 104 Restauranter i Lofoten
Kjøkken: Norsk
Beskrivelse: På Klatrekaféen kan du risiskere å møte alt fra klatrere til bobilturister, sjarkfiskere, skikjørere og kunstnere. Det er det som gjør Klatrekaféen spesiell. For å sitere Stein P Aasheim: "... en underlig hybrid av engelsk pub, nepalsk tea house, fortausrestaurant i Nice og base camp på Everest." Altså et sted hvor de fleste vil trives. Her kan du oppleve live-musikk hver uke gjennom sommeren, men du får deg noe godt å drikke. Klatrekaféen har alle rettigheter og en variert meny.
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Fullt og kø når vi ankom, men det ble håndtert ryddig og bra av personalet.
Veldig laid back og bohemsk stemning - ungt personale, men serviceinnstilt og bra.
Begrenset meny, men maten var meget bra, og atmosfæren og beliggenheten er perfekt!
Anbefales til lunch eller middag!
Vi prøvede bacalao og chilli con carne, samt glutenfri burger. Alt anbefales!

1  Takk, Trek38868270705

Anmeldt 10. juli 2021

De som jobber der har ikke fokus på kundeservice og er verken hyggelige eller klarer å gjennomføre sine arbeidsoppgaver på en tilfredstillende måte. Anbefaler virkelig å unngå dette stedet og heller prøve et av de andre fantastiske spisestedene i Lofoten.

Takk, Vilde1999
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Koselig kafé med god mat! Vi tok en arbeidslunsj her, da jeg måtte delta på et videomøte. Ikke helt egnet for å jobbe da de ikke engang deler Wifi, men for en hyggelig lunsj med venner eller familie er klatrekafé superb. God mat, fin utsikt, og hjelpsomme ansatte.

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, MSLS1989
Anmeldt 28. februar 2021 via mobile enheter

Deilig burger og kaldt øl. Hyggelig servering og beliggenhet. Fin atmosfære og godt besøkt virket det som

Dato for besøk: februar 2021
2  Takk, 580karib
Anmeldt 9. oktober 2020 via mobile enheter

Rustikke og fine lokaler. God musikk på høyttalerene, men ikke for høyt til at det kan prates rundt bordet. En helt fantastisk fiskesuppe! Takk for oss!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, olemeidell

Reisende som så på Klatrekafeen, så også på

Henningsvær, Vågan
Henningsvær, Vågan

Har du vært i Klatrekafeen? Del dine erfaringer!