“Fiskesuppe”
Anmeldelse av Skrovabrygga

Skrovabrygga
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Austvagøy
Beskrivelse: Skrovabrygga er en restaurant, café og pub på den lille ø Skrova en halv time med båt fra Svolvær i Lofoten. Her får du rigtig lokalmat for torsken, breiflabben, kveiten, steinbiten, laksen og hvalen er alle fanget i området rundt Skrova, og sløyet, skåret, pakket og levert af øyas fiskere, lakseslakteri og hvalslakteri.
Anmeldt 7. august 2021

Veldig skuffet.
Trodde ikke man måtte lete etter fisk i fiskesuppe i nord Norge. Høy pris og tynn flytende suppe som ikke var varm. Veldig skuffet. Synd at de ikke utnytter et fantastisk sted med kvalitets mat.

Takk, 92sveini

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Skulle avslutte en fin dag på Skrova med god mat. Etter å ha padla Skrova rundt og gått Skrovafjellet, var vi sultne.
Vi bestilte fiskesuppe og hamburger. Fiskesuppa var lunken og det var den minste porsjonen jeg har fått servert noensinne. I fiskesuppa var det 4 små biter fisk….Hamburgeren fikk terningkast 3. Dette var skuffende og en meget dårlig opplevelse!

Takk, beathel2020
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Herlig service, deilig mat og nydelig beliggenhet. Etter bomtur på Fotobrygga som hadde gått tom for mat, var dette en skikkelig positiv overraskelse. Ligger veldig fint til langs innseilinga til indre havn. Lekre og deilige retter (hvalgryta anbefales!) med hyggelig service. Attpåtil et lite utsalg av lokal klesdesign (rett innafor døra henger det gøye vindjakker for både vær og fashionistas)!

Takk, 418magnusm
Anmeldt 6. juli 2021

Var her og kjøpte middag med familien, barneburgeren var ok, men resten av maten var ikke verdt den høye prisen. Små porsjoner og ikke noe smaksopplevelse.

Takk, 298janneh
Anmeldt 6. juli 2021

Barna var fornøyde med barneburgerne, men mor bestilte fiskesuppe og jeg laks. Mye fiskebein i suppa, og litt lite smak. Laksen var én laksefilet, cirka en potet i båter og seks grillede cherrytomater samt litt rømmedressing. Svært skuffende for 295 kroner for laksen, og jeg var fortsatt sulten etterpå. Også lite utvalg i drikke. Svært lite for mye penger!

Takk, Thorf123

Reisende som så på Skrovabrygga, så også på

Henningsvær, Vågan
Henningsvær, Vågan

Har du vært i Skrovabrygga? Del dine erfaringer!