Sneploven
Fullt refunderbart
    kr 2 899
1.8 km fra Moskenes Camping
Restaurant
The beauty of this place is simply staggering - tunliweb.no
  • eDreams
    kr 2 033
6.3 km fra Moskenes Camping
Se flere hoteller i Moskenesøy
Anmeldt 18. juli 2020

Fin plassering bare 100 meter fra fergeleiet på Moskenes, med kort vei til både Reine og Å. Gode fasiliteter med fokus på renhold. Campingen var full de to nettene vi bidde der, men det var uansett god plass både på kjøkken og toaletter. Litt liten kapasitet på vaskemaskiner da en var ute av drift. Det var flott utsikt rundt hele campingen og veldig bra med benker på telt området. Campingen anbefales, men kom tidlig i høysesong da det blir fort fullt!

Takk, Elias E
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Vi var det I en natt, hadde fint kunnet være der lenger, men vi måtte videre.
Det var fint og flatt der vi skulle telte med fin utsikt til havet og hyggelige personalet.

Pris: ca 150 kr pr telt.
WiFi: usikker på om det var.

Felleskjøkken: innehold vask, benker og stekeplate. De øverste stikkontakter fungerte ikke, de langs gulvet fungerer. Du det var må ha med alt av utstyr selv.

Wc: veldig fine, jeg så at det ble vasket over minst 2 ganger i løpet av dagen.

Dusjer: det er felles dusjer som er inkludert i prisen for overnatting, men her syntes jeg hygienen var litt dårlig, og det tror jeg skyldes at det var så mange son brukte den etterhvetandre og ikke var flinke til å vaske etter seg. Jeg savnet en felles svaber og litt tørkepapir som kunne vært på veggen, slik at folk plukker opp hår etter seg. Ettersom jeg så at det ble vasket over flere ganger vil jeg ikke skylde på dårlig renhold.

Dette er et bra sted om du skal campe eller telte.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, NatashaLysaker
Anmeldt 4. august 2019

Vi kom til Moskenes camping og planen var 1 overnatting, vi ble der i 6 dager, vi hadde basen vår her, sov i Lavvo, ryddige område, ingen kø på dusj eller toaletter, (de har mange toaletter) du kan dusje lenge, dette er inkl. i prisen, fantastisk service på familien som driver campingen, vi var en familie på 4 som opplevde dette som den beste campingplassen vi har brukt faktisk! Tusen takk, hit kommer vi garantert igjen!

Takk, cartoon77
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

En fin camping som ligger sentralt til på tippen av Lofoten. Vi fant oss en knaus der vi satte opp teltet vårt litt for oss selv. Vi trivdes så godt at vi tok to netter her. Fordelen er st du kan velge om du vil ligge på flaten med mange andre eller om man vil ligge mot sjøen mer privat. Fine sanitæranlegg.

Takk, 92liseh
Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

Godt tilrettelagt for bobiler og telt. Nydelig utsikt, pent område, hyggelig betjening, god mat på puben. Sanitæranlegg veldig bra, minus for kjøkkenet som var litt lite ifht antall gjester, manglet oppv maskin og stekeovn. I tillegg var kjøkkenet godt slitt og har behov for oppgradering. Men, alt i alt var området supert for hele familien, lekeplass for barn, og veldig Ok med gåavstand til fergen til Bodø!
Vi var der i 2 netter og ville gjerne vært lenger.

1  Takk, Bergenbyernydeli