Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Dårlig service, dyre priser og surt personale. Først og fremst er 70kr for seks minutters helt vilt.. I tillegg virket ikke dusjen å ha vært vasket på en stund, med hår i sluket og møkk på gulvene. Fikk også kjeft fra personalet etter å ha spilt musikk fra bilen i under ett min… Ikke verdt besøket.

Takk, 507idah
Anmeldt 26. mai 2021

Møtt av en vennlig mann som tok oss imot. Flott sted. Sov godt her. Fin beliggenhet. Fine dusjer, kjøkken, wc. Kommer gjerne igjen. Like ved ferja om du ankommer fra Bodø. Sov her en natt i bobil. Kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, egenk
Anmeldt 29. august 2020 via mobile enheter

Vi kjørte rett fra ferja (Bodø - Moskenes) og rett på campingen, som ligger et steinkast fra kaia. Vi kom sent og campingen var ganske full så det ble ikke utsikt ut i havgapet, men helt grei plass likevel.
Gode sanitærforhold og grei pris på bobil-plass, 300kr med strøm.
Vi syklet fra campingen til Å, på morgenen etter det var 4,5 km dit.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Unnlis
Anmeldt 26. august 2020 via mobile enheter

Moskenes camping ligger rett opp for ferjeleiet på Moskenes. Kjør av ferja og kjør rett opp, eller om du kommer på E10, sving inn mot ferjeleiet, skilt viser vei.
81 oppmerkede plasser, vi betalte 300.- kr for bobil, 10.-kr pr pers. og 20.-kr for strøm pr natt.
De har topp toaletter og dusjer, egne for damer og menn. Flott kjøkken med 4 oppvaskkummer, 1 stekeovn og 2 induksjonsplater, alle med avtrekkshette. Det er plass for rent vann til bobil/campingvogn, tømmeannlegg for gråvann og toalett.
Hver stolpe har 6 strømuttak.
Det er grillhytter til fri benyttelse, megastort trampoline og mere lekeapparater for barn.
Pøsa Pub som ligger vis a vis resepsjonen har alle rettigheter og de har noe matservering.
I resepsjonen, hvor det jobbet bare hyggelige personer selges det også noe kolonialvarer. Men det er bare 5 min med bil til 2 matbutikker.
Det er også mange muligheter for fjellturer.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, JosteinEG
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Startet ferieturen i Lofoten med ferje fra Bodø til Moskenes. Bodde på Moskenes camping med god beliggenhet. God plass for både vogn og bobil.

Fine omgivelser nært sjøen. Perfekt plass å bo med utgangspunkt i den ytre delen av Lofoten. Disponerer man bil er det kort vei til Å(ytter punktet), Reine (et koselig fiskevær) og Reinebringen.

Gode toalett/dusj fasiliteter. Og mange fine teltplasser.

Takk, h_vardl755