Ekstremt fornøyd

Lofoten Surfesenter var helt nydelig! Profesjonelle og flinke instruktører som visste hva de... les mer

Anmeldt 1 uke siden
PeNVe
Trondheim, Norge
Supert kurs!

Jeg hadde det kjempegøy sammen med instruktøren, selv om det var 8 grader celsius og regn så var... les mer

Anmeldt 1 uke siden
torleifvm

Anmeldt 29. juli 2020

Lofoten Surfsenter kan jeg virkelig anbefale til de som aldri har prøvd surfing før. Opplegget var veldig bra, meget dyktig og hyggelig instruktør og utstyret vi fikk låne var helt supert. I tillegg til alt dette, så hadde de veldig god kaffe :)

Takk, wanja87
Anmeldt 29. juli 2020

Vi ble veldig godt mottatt og hadde en super formiddag i sjøen med tålmodige og flinke Shannon. Etterpå koste vi oss med nydelig linsesuppe og vafler i solveggen. Det morsomste vi gjorde på vår Lofoten-ferie sommeren 2020!

Takk, britttorunnhove
Anmeldt 28. juli 2020

Meldte meg på grunnkurs surfing sammen med min tenåringsdatter. Vi ble godt mottatt med kaffe og kjeks, fikk grei teoretisk innføring i div.bølger og grunnforhold. Fikk også god innføring i sikkerhet rundt surfing, og teknikker for å komme opp på brettet. våtdraktene vi lånte var behagelige og holdt oss gode og varme. Vi hadde akkurat passe bølger denne dagen for oss nybegynnere, vi fikk gode instruksjoner i gruppe og individuelt. I vannet fikk vi også god hjelp til å finne den rette bølgen. Vi hadde det morsomt og det var gøy at alle på gruppen etterhvert var i stand til å komme seg opp på brettet ute i bølgene. 3 timer var passe lenge første gangen. Instruktøren var blid, dyktig i å forklare og svært engasjert. Fikk god hjelp av ansatte oppe på senteret.Vi kommer gjerne tilbake. Mvh.Geir-Atle Olsen.

Takk, geiratle67
Anmeldt 26. juli 2020

Kjempe bra opplegg##############Veldig flinke instruktører. Hyggelige og proffe folk. Ligger nærmest stranden. Fasilitetene for bytting til og fra våtdrakt kunne vært bedre.%%%%%%%%%%%

Takk, emknud2
Anmeldt 26. juli 2020

God opplæring og meget god personlig oppfølging underveis i surfinga. Mye tid til surfing. Fine bølger og gode surfeforhold.

Takk, haavard396