Ekstremt fornøyd

Lofoten Surfesenter var helt nydelig! Profesjonelle og flinke instruktører som visste hva de... les mer

Anmeldt 25. juli 2021
PeNVe
Trondheim, Norge
Supert kurs!

Jeg hadde det kjempegøy sammen med instruktøren, selv om det var 8 grader celsius og regn så var... les mer

Anmeldt 23. juli 2021
torleifvm

Anmeldt 9. august 2020

Fantastiske flinke instruktør Felicia som klarte å få Kidsa på brettet. Været var på topp, bølgene passe for ungene, alt i alt en helt super opplevelse Tusen Takk !!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, Bjørn B
Anmeldt 9. august 2020

Veldig hyggelig mottakelse fra alle på Surfsenteret! Og artig og godt gjennomført kurs. Kursleder var dyktig og ikke minst veldig inkluderende med ungdommene som var på kurset.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, Bhopstad
Anmeldt 6. august 2020

Vi hadde lyst til å prøve litt surfing og alt personalet på Lofoten Surfsenter var veldig profesjonell, vennlig og ekstremt hjelpsom. De har veldig god utstyr, er opptatt av deltakernes sikkerhet, og gjør alt de kan for å gi deltakerne den beste surfeopplevelse. Hvis du har lyst til å lære å surfe på Lofoten innen en profesjonell og autentisk surfemiljø, så anbefaler jeg på det sterkeste å prøve Lofoten Surfsenter. Vi gleder oss til å komme tilbake!

Takk, Martina P
Anmeldt 3. august 2020

Surf kurs med alt utstyr ikl. i prisen, tok ca 3,5 timer med teori og praksis. Dette er akkurat nok til å bli ganske sliten på førstegangs surf. Tips: ta med en cola og en sjokolade til pausen på 5 min.
Med tanke på hva jeg lærte om sikkerhet og surfing, ville jeg aldri vært foruten kurset. Lykke til i perfekte surf forhold på Unstad.

Takk, kentfloberg
Anmeldt 31. juli 2020

Den dagen vi var der, var det litt små bølger. Begynnerkurset blei en god opplevelse likevel. Hyggelig guide. Alle kom opp på brettet og surfa.

Takk, jacobguru