Ekstremt fornøyd

Lofoten Surfesenter var helt nydelig! Profesjonelle og flinke instruktører som visste hva de... les mer

Anmeldt 25. juli 2021
PeNVe
Trondheim, Norge
Supert kurs!

Jeg hadde det kjempegøy sammen med instruktøren, selv om det var 8 grader celsius og regn så var... les mer

Anmeldt 23. juli 2021
torleifvm

Anmeldt 16. august 2020

Veldig bra opplegg, ikke kaldt i det hele tatt - noe som var min frykt! Veldig bra instruktører. Superfornøyd med hele opplevelsen.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, ronjaham
Anmeldt 14. august 2020

Surfeinstruktøren var utrolig dyktig og pedagogisk som gjorde opplevelsen gjennomgående veldig bra.
Anbefales på det sterkeste

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, mariefsolem
Anmeldt 14. august 2020

Utrolig trivelige og dyktige folk, og rimelige priser. Anbefaler kursene de holder, klarte å stå på brettet etter en time i vannet.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, mariakO2034SI
Anmeldt 14. august 2020

Dette må være det nærmeste man kommer en "rotekte" surfeopplevelse. Fantastisk naturopplevelse, veldig god service og en instruktør som var utrolig flink. Alt dette avrundet med husets fiskesuppe gjør dette til en helt ypperlig opplevelse som anbefales på det sterkeste.

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, Bjarne J
Anmeldt 13. august 2020

Helt vanvittig gøy! Senteret er en liten gåtur til stranden. Supert opplegg. Instruktøren vår, Shannon var super flink og behagelig. Kan virkelig anbefales! Familien som eier plassen var kjempe hyggelig også. Bydde på kjeks og kaffe. Unik opplevelse!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, jeaeng11