Ekstremt fornøyd

Lofoten Surfesenter var helt nydelig! Profesjonelle og flinke instruktører som visste hva de... les mer

Anmeldt 25. juli 2021
PeNVe
Trondheim, Norge
Supert kurs!

Jeg hadde det kjempegøy sammen med instruktøren, selv om det var 8 grader celsius og regn så var... les mer

Anmeldt 23. juli 2021
torleifvm

Anmeldt 20. august 2020

Jeg kan si med en gang at favorittdelen av klasseturen vår var surfingen, det var slitsomt, meeen kjempegøy. Hadde ikke lyst til å stoppe!!

Takk, hannaferagen
Anmeldt 20. august 2020

Kjekt for hele familien. Flink instruktør og bra utstyr på en utrolig plass. Varmt og godt i den tykke våtdrakten.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, IvarH149
Anmeldt 16. august 2020

Veldig bra opplegg, ikke kaldt i det hele tatt - noe som var min frykt! Veldig bra instruktører. Superfornøyd med hele opplevelsen.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, ronjaham
Anmeldt 14. august 2020

Surfeinstruktøren var utrolig dyktig og pedagogisk som gjorde opplevelsen gjennomgående veldig bra.
Anbefales på det sterkeste

Takk, mariefsolem
Anmeldt 14. august 2020

Utrolig trivelige og dyktige folk, og rimelige priser. Anbefaler kursene de holder, klarte å stå på brettet etter en time i vannet.

Takk, mariakO2034SI