Fantastisk opplevelse og aktivitet

Så utrolig gøy og dyktige folk! Daniel var instruktøren vår og var helt fantastisk med masse gode... les mer

Anmeldt 3 uker siden
K5254GOlisao
Kjempe fornøyd

Vi var to nybegynnere som ønsket og surfe og ble møtt av ett fantastisk personalet som både hadde... les mer

Anmeldt 7. juli 2022
703martinej

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Magisk opplevelse med surf i havgapet. Familie med 2 barn og 2 voksne, nybegynner kurs 3 timer, god instruktør i shannon, koselig sted, serverte kaffe og is etterpå, anbefales

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, christianhayopsahl
Anmeldt 29. juni 2021

Instruktøren var virkelig flink! Han fokuserte på grunnleggende teknikker og tilpasset seg den enkeltes nivå.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, anjasolberg99
Anmeldt 27. januar 2021

Bra eventyr: jeg kan anbefale Lofoten surfsenter! God service, vennlige surfelærere, vakkert surfeområde

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, mijkev2021
Anmeldt 20. januar 2021

Veldig bra opplegg med trivelige folk. Fantastisk strand, veldig bra opplæring av Shannon og fin pris.
Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, arnsteinlandsem
Anmeldt 20. januar 2021

Utrolig vakkert sted- lett å finne overnatting, herlige bølger og fantastisk god service! Gleder meg til returen!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, jonaskj