Fantastisk opplevelse og aktivitet

Så utrolig gøy og dyktige folk! Daniel var instruktøren vår og var helt fantastisk med masse gode... les mer

Anmeldt 2 uker siden
K5254GOlisao
Kjempe fornøyd

Vi var to nybegynnere som ønsket og surfe og ble møtt av ett fantastisk personalet som både hadde... les mer

Anmeldt 4 uker siden
703martinej

Anmeldt 25. juli 2021

Lofoten Surfesenter var helt nydelig! Profesjonelle og flinke instruktører som visste hva de snakket om, og en ypperlig beliggenhet gjorde at besøket vårt ble perfekt. Kommer gjerne tilbake.

Takk, PeNVe
Anmeldt 23. juli 2021

Jeg hadde det kjempegøy sammen med instruktøren, selv om det var 8 grader celsius og regn så var jeg allikevel varm og god i våtdrakten.

Jeg anbefaler dette surf senteret sterkt for folk som ønsker å prøve det ut!

Takk, torleifvm
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Superfin mottagelse, hyggelig og flink instruktør, topp stemning og opplevelse for både voksne og barn. Lett å finne senteret og god plass til bobilcamping i området

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, Bislettbanden
Anmeldt 17. juli 2021

Lofoten surfsenter på Unstad er profesjonelle, og vi fikk kyndig veiledning selv om vi bare leide utstyr. Følte oss veldig godt ivaretatt av hyggelig og kunnskapsrik betjening med nordnorsk varme!

Takk, LarsenTangen
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Magisk opplevelse med surf i havgapet. Familie med 2 barn og 2 voksne, nybegynner kurs 3 timer, god instruktør i shannon, koselig sted, serverte kaffe og is etterpå, anbefales

Takk, christianhayopsahl