“Supert sted for stor familie!”
Anmeldelse av Lofoten Turistsenter

Lofoten Turistsenter
Vurdert som nr. 13 av 29 Restauranter i Vestvågøy
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi var her to voksne og fire barn. Fin, ren og stor hytte. Flott uteområde. Vi kjøpte middag som var virkelig god. Nydelig hjemmelaget bacalao og fiskeburger! Prøv også softis med hjemmelaget strø! Kaffen er av svært god kvalitet! Hyggelig betjening og en flott opplevelse for store og små.

2  Takk, gurog948

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Selve området rundt Lofoten turistsenter var fint.
Når det gjelder hytta hvor vi hadde to overnattinger så er det ikke noe positivt å melde. Innvendig bærer hytta preg av å ikke vært gjort noe med på flere tiår. Slitt og trist og dårlig rengjøring.
Mal panelet i lyse farger ,skift vinduer og allt av møbler og oppgrader kjøkkenet og badet.
Og opplysningene som var festet på stueveggen gjør seg dårlig som "pynt". Lag en mappe for opplysningene.
Her kommer vi ikke til å overnatte igjen . lurer på hva som skjuler seg i sluken på badet??

Dato for besøk: august 2018
Takk, 871janl
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Fin hytte. Billig og enkel overnatting.
God mat.
Alt på buffeten var glutenfritt. Også desserten.
Det gjør en sultent intolerant sjel lykkelig. :)

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 62kjerstis
Anmeldt 21. juli 2017

Stoppet for en rask middag, fikk servert meget velsmakende torsketunger til en grei pris.
En positiv overraskelse :)

Dato for besøk: mai 2017
Takk, leifrogero
Anmeldt 8. september 2016

Etter en tur rundt på småveger i nordvestre del av Lofoten som Uttakleiv og Myrland passet det med middag.
Lofoten Turistsenter ved Alstad lang ved E10 mellom Leknes og Svolvær, ikke det mest kjente i Lofoten.
Men menyen kan de være bekjent av, et godt utvalg av hjemmelagde retter. Vi valgte Torsketunger og Salt lapskaus.
Store porsjoner, svært velsmakende og "gode priser", anbefales.

Dato for besøk: september 2016
Takk, terjegre

Reisende som så på Lofoten Turistsenter, så også på

Henningsvær, Vågan

Har du vært i Lofoten Turistsenter? Del dine erfaringer!