“Kunne ha blitt en perfekt kveld. ”
Anmeldelse av Himmel og Havn - STENGT

Himmel og Havn
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

God mat men ellers totalt kaos når det kvaliteten på servitørene, aldri opplevd så mye rot på en resturant, ingen kommunikasjon mellom de som jobber der. Litt kursing har vært tingen for de ansatte som jobber der.

2  Takk, tordw2016

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

God mat men elendig service. De glemte bestillingen fire ganger, og da vi ba om brød fordi vi måtte vente på maten i to timer glemte de det igjen og igjen. Antageligvis overarbeidet eller dårlig ledelse. Styr unna

Takk, Solrunsr
Anmeldt 5. juli 2020

Bånn i bøtta. Skal de tiltrekke seg norske turister må de heve kvaliteten. Servitørene vet ikke engang hvordan man serverer reker.

Takk, Norskturist84
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig og særegen restaurant.
Veldig blid og søt servitør som var oppmerksom.
Satt ute på brygga med nydelig utsikt over havna
og Lofotri’.
Spiste blåskjell og hvalbiff og god champagne.
Maten smakte nydelig tross full restaurant.
Skal tilbake på neste Lofottur.
Anbefales!

Takk, endre2707
Anmeldt 10. februar 2020 via mobile enheter

Vi var et lag på 15 personer og vi bedtilte maten kl 14.00, og vi skulle ankomme restauranten kl 18.30. Da skulle vi tto at maten var noenlunde klar? Nope ! Det tok 1,5 time før jeg fikk min hovedrett; pasta.
Vi var 8 ved vårt bord, og perdonen fom hadde bestilt bacalao fikk sin mat, men ingen andre. Han måtte bare dpise få ikke maten ble kald. Kokken fulgte følende serveringsmetode; først fikk alle bacalao så lammerettene, osv... rett for rett. Skulle tro at bestillingen i forveien kunne gjort så han hadde det meste klart når vi kom. Og maten var ikke noe å skrive hjem om heller.
Jeg var der for et år siden også, og da var det også lang ventetid

Vi kommer ikke igjen da maten og venting ikke sto til prisen.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Hcjekk