“Tja...”
Anmeldelse av Himmel og Havn - STENGT

Himmel og Havn
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig god mat, og fantastisk beliggenhet, men dessverre helt kaos ellers. Glemte bestillinger, og dårlig oppfølging ettersom restauranten ble fylt opp. Vanskelig å si om de var ustrukturerte eller underbemannet, men tipper litt av begge. Kunne blitt en uforglemmelig kveld...

1  Takk, mbooooop

Anmeldt 12. juli 2020

Vi hadde gledet oss til å spise, siden det har blitt anbefalt.(reist mange steder rundt i Lofoten)Vi møtes med skuffelse.ingen "Hei eller velkommen". Ble ikke vist til noen bord.vi tok bestilling ved kassen.
(liten meny og utvalg) Fikk feil drikke til maten, fikk ikke byttet til det jeg hadde bestilt. Salaten og hamburger var god, bacalaoen smakte litt tran og var dårlig( Styr unna)
Fint sted å ta noe å drikke. Flott solsiden og utsikt.Desverre dårlig service.( hent bestikk selv)

1  Takk, Mocca100
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

God mat men ellers totalt kaos når det kvaliteten på servitørene, aldri opplevd så mye rot på en resturant, ingen kommunikasjon mellom de som jobber der. Litt kursing har vært tingen for de ansatte som jobber der.

2  Takk, tordw2016
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

God mat men elendig service. De glemte bestillingen fire ganger, og da vi ba om brød fordi vi måtte vente på maten i to timer glemte de det igjen og igjen. Antageligvis overarbeidet eller dårlig ledelse. Styr unna

Takk, Solrunsr
Anmeldt 5. juli 2020

Bånn i bøtta. Skal de tiltrekke seg norske turister må de heve kvaliteten. Servitørene vet ikke engang hvordan man serverer reker.

Takk, Norskturist84

Reisende som så på Himmel og Havn, så også på