“Parmiddag”
Anmeldelse av Himmel og Havn - STENGT

Himmel og Havn
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 15. juli 2020

Vi ble ikke opplyst om at middag ikke ble servert før 17 når vi booket middagsbord til klokken 16. Ved ankomst tok det flere minutter før noen hilste på oss, vel og merke ble vi ikke ønsket velkommen. Vi "fikk lov til å sitte" ved et hyggelig bord ved vinduet, fin utsikt. Etter 15-20 minutter (uten noen form for oppmerksomhet fra betjeningen) kontakter jeg baren med spørsmål om vi skulle bestille der eller om noen kom til bordet; de ville komme til bordet. Etter 45 minutter har fortsatt ingen tatt kontakt for bestilling (mat eller drikke), vi gir opp og forlater lokalet. Restauranten var knapt halvfull. Vi registrerte forsinkelser og feil i bestillingene på samtlige bord omkring oss. Det fremstod som at betjeningen nærmest vegrer seg for øyekontakt/kontakt med gjestene, dette er selvfølgelig en spekulasjon.

Dette er vår absolutt dårligste restaurantopplevelse i Norge noen sinne, maten kan selvfølgelig være god - men det hjelper lite når den aldri lot seg bestille.

2  Takk, martinskaugej

Anmeldt 13. juli 2020

Fin plassering, vennlig betjening, god mat. Populært og bord bør bestilles på forhånd, flere dager før i høysesong.

Takk, Arnulf H
Anmeldt 13. juli 2020

Nydelig mat og drikke. God service. Hyggelig og svært imøtekommende servitør som ga både barn og voksne oppmerksomhet. Anbefales.

Takk, tlarstad
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig god mat, og fantastisk beliggenhet, men dessverre helt kaos ellers. Glemte bestillinger, og dårlig oppfølging ettersom restauranten ble fylt opp. Vanskelig å si om de var ustrukturerte eller underbemannet, men tipper litt av begge. Kunne blitt en uforglemmelig kveld...

1  Takk, mbooooop
Anmeldt 12. juli 2020

Vi hadde gledet oss til å spise, siden det har blitt anbefalt.(reist mange steder rundt i Lofoten)Vi møtes med skuffelse.ingen "Hei eller velkommen". Ble ikke vist til noen bord.vi tok bestilling ved kassen.
(liten meny og utvalg) Fikk feil drikke til maten, fikk ikke byttet til det jeg hadde bestilt. Salaten og hamburger var god, bacalaoen smakte litt tran og var dårlig( Styr unna)
Fint sted å ta noe å drikke. Flott solsiden og utsikt.Desverre dårlig service.( hent bestikk selv)

1  Takk, Mocca100

Reisende som så på Himmel og Havn, så også på