“Anbefales ikke!”
Anmeldelse av Himmel og Havn - STENGT

Himmel og Havn
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 16. juli 2020

Vi kom 8 stykker, blide og klare for lunsj. Alt var galt, både med service, hår i maten, noen fikk ikke maten før andre var ferdig, to helt forskjellige mattallerkener for samme bestilling, fikk bestikket 10 minutter etter vi fikk maten. Når vi spør om ketchup får vi levert en tom flaske. Det var rett og slett helt uakseptabel oppførsel av servitørene og en velkomst som ikke akkurat var innbydende. Alt kan forbedres. Anbefaler ikke dette stedet til folk som er sultne. Du må komme mett for å digge plassen, for maten får du ikke med det første.

1  Takk, C2436UZemmar

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Dette var et merkelig besøk! Servicen hos Himmel og Havn var rett og slett dårlig. Når maten kom etter en time var maten varierende noe veldig bra mens andre fikk baguetter som kan minne om first price.

Takk, truls_flaskjer
Anmeldt 15. juli 2020

Vi ble ikke opplyst om at middag ikke ble servert før 17 når vi booket middagsbord til klokken 16. Ved ankomst tok det flere minutter før noen hilste på oss, vel og merke ble vi ikke ønsket velkommen. Vi "fikk lov til å sitte" ved et hyggelig bord ved vinduet, fin utsikt. Etter 15-20 minutter (uten noen form for oppmerksomhet fra betjeningen) kontakter jeg baren med spørsmål om vi skulle bestille der eller om noen kom til bordet; de ville komme til bordet. Etter 45 minutter har fortsatt ingen tatt kontakt for bestilling (mat eller drikke), vi gir opp og forlater lokalet. Restauranten var knapt halvfull. Vi registrerte forsinkelser og feil i bestillingene på samtlige bord omkring oss. Det fremstod som at betjeningen nærmest vegrer seg for øyekontakt/kontakt med gjestene, dette er selvfølgelig en spekulasjon.

Dette er vår absolutt dårligste restaurantopplevelse i Norge noen sinne, maten kan selvfølgelig være god - men det hjelper lite når den aldri lot seg bestille.

2  Takk, martinskaugej
Anmeldt 13. juli 2020

Fin plassering, vennlig betjening, god mat. Populært og bord bør bestilles på forhånd, flere dager før i høysesong.

Takk, Arnulf H
Anmeldt 13. juli 2020

Nydelig mat og drikke. God service. Hyggelig og svært imøtekommende servitør som ga både barn og voksne oppmerksomhet. Anbefales.

Takk, tlarstad

Reisende som så på Himmel og Havn, så også på