“Overpriset og lite spennende meny”
Anmeldelse av Himmel og Havn - STENGT

Himmel og Havn
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Overpriset og lite spennende meny som var lite preget av at restauranten ligger midt i fiskeeldorado. Vi var ekstra uheldige da de i en ellers liten meny var tom for flere retter inkludert dagens fisk. Grei mat, men ikke verdt å stoppe for.

3  Takk, olekristena

Anmeldt 17. juli 2020

Fin beliggenhet og fint lokale. Ingen møter oss i døra, så vi finner bord selv. Vi får bestilt og maten kommer innen rimelig tid. Spiser en OK bacalao og et greit ostefat. Det tar ca 20-30 minutter fra vi er ferdige med å spise til vi må spørre om å få en kopp kaffe og bordet blir ryddet.
Det er mange mennesker på jobb, men de virker ustrukturert og usikre. Manglende kunnskaper om maten blant de ansatte.
Vi satt på et bord nært kjøkkenet.
De som jobbet der hørte på høy rockemusikk noe som, for vår del, var med på å ødelegge restaurantopplevelsen...

2  Takk, Martine S
Anmeldt 16. juli 2020

Restauranten ser utrolig bra ut, utrolig godt utgangspunkt. Jeg spiste en nokså god bacalao, ellers var alt annet veldig dårlig. Vi ventet en evighet selvom det var tomt for mennesker, selvom de bare hadde 3 ting på menyen. Utrolig dårlig service! Altfor dyrt med tanke på hva man fikk servert. Synd at en så bra restaurant skal bli ødelagt av personalet..

Takk, 545julianes
Anmeldt 16. juli 2020

Vi kom 8 stykker, blide og klare for lunsj. Alt var galt, både med service, hår i maten, noen fikk ikke maten før andre var ferdig, to helt forskjellige mattallerkener for samme bestilling, fikk bestikket 10 minutter etter vi fikk maten. Når vi spør om ketchup får vi levert en tom flaske. Det var rett og slett helt uakseptabel oppførsel av servitørene og en velkomst som ikke akkurat var innbydende. Alt kan forbedres. Anbefaler ikke dette stedet til folk som er sultne. Du må komme mett for å digge plassen, for maten får du ikke med det første.

1  Takk, C2436UZemmar
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Dette var et merkelig besøk! Servicen hos Himmel og Havn var rett og slett dårlig. Når maten kom etter en time var maten varierende noe veldig bra mens andre fikk baguetter som kan minne om first price.

Takk, truls_flaskjer

Reisende som så på Himmel og Havn, så også på