“Nydelig middag”
Anmeldelse av Himmel og Havn - STENGT

Himmel og Havn
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 3. august 2020

Jeg og en kamerat var her og spiste middag. Han spiste blåskjell og jeg ovnsbakt tørrfisk, og det var helt fantastisk godt. Det var litt lite tørrfisk, men mer enn nok blåskjell. Det var også veldig hyggelig betjening og flott lokale.

1  Takk, kentfloberg

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste middag og maten var helt grei. Vi bestilte spekefjøl til forrett. Spennende å smake speket hvalbiff. Til hovedrett hadde vi hhv. hjertesalat m/kylling og blåskjell. Helt greit. Servitørene virket uerfarne og logistikken var dårlig. Ingen presenterte menyen for oss, ingen ryddet av bordet når vi var ferdige med forretten, så restene ble stående mens vi spiste hovedretten. Ingen spurte om vi ville ha påfyll med drikke underveis, eller kaffe& dessert til slutt. Synd med dårlig service! På den positive siden; sjarmerende lokale og Himmel & Havn coctailen var god.

1  Takk, 778trineh
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Overpriset og lite spennende meny som var lite preget av at restauranten ligger midt i fiskeeldorado. Vi var ekstra uheldige da de i en ellers liten meny var tom for flere retter inkludert dagens fisk. Grei mat, men ikke verdt å stoppe for.

3  Takk, olekristena
Anmeldt 17. juli 2020

Fin beliggenhet og fint lokale. Ingen møter oss i døra, så vi finner bord selv. Vi får bestilt og maten kommer innen rimelig tid. Spiser en OK bacalao og et greit ostefat. Det tar ca 20-30 minutter fra vi er ferdige med å spise til vi må spørre om å få en kopp kaffe og bordet blir ryddet.
Det er mange mennesker på jobb, men de virker ustrukturert og usikre. Manglende kunnskaper om maten blant de ansatte.
Vi satt på et bord nært kjøkkenet.
De som jobbet der hørte på høy rockemusikk noe som, for vår del, var med på å ødelegge restaurantopplevelsen...

2  Takk, Martine S
Anmeldt 16. juli 2020

Restauranten ser utrolig bra ut, utrolig godt utgangspunkt. Jeg spiste en nokså god bacalao, ellers var alt annet veldig dårlig. Vi ventet en evighet selvom det var tomt for mennesker, selvom de bare hadde 3 ting på menyen. Utrolig dårlig service! Altfor dyrt med tanke på hva man fikk servert. Synd at en så bra restaurant skal bli ødelagt av personalet..

Takk, 545julianes

Reisende som så på Himmel og Havn, så også på