“Beste sjømat jeg har spist! ”
Anmeldelse av Himmel og Havn - STENGT

Himmel og Havn
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 14. september 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat og hyggelig personale☺️ vi bestilte hvalkjøtt til forrett, og tørrfisk til meg og hvalbiff til min samboer til hovedrett. Smakte fortreffelig! Anbefales på det varmeste☺️

Dato for besøk: september 2020
Takk, Eli L

Anmeldt 11. august 2020

Hyggelig og flott spiseste i flotte omgivelser. Ikke all verden av meny i disse coronatider - men god mat og omgivelsene blir aldri feil.

Takk, erikhB1370QI
Anmeldt 3. august 2020

Jeg og en kamerat var her og spiste middag. Han spiste blåskjell og jeg ovnsbakt tørrfisk, og det var helt fantastisk godt. Det var litt lite tørrfisk, men mer enn nok blåskjell. Det var også veldig hyggelig betjening og flott lokale.

1  Takk, kentfloberg
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste middag og maten var helt grei. Vi bestilte spekefjøl til forrett. Spennende å smake speket hvalbiff. Til hovedrett hadde vi hhv. hjertesalat m/kylling og blåskjell. Helt greit. Servitørene virket uerfarne og logistikken var dårlig. Ingen presenterte menyen for oss, ingen ryddet av bordet når vi var ferdige med forretten, så restene ble stående mens vi spiste hovedretten. Ingen spurte om vi ville ha påfyll med drikke underveis, eller kaffe& dessert til slutt. Synd med dårlig service! På den positive siden; sjarmerende lokale og Himmel & Havn coctailen var god.

1  Takk, 778trineh
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Overpriset og lite spennende meny som var lite preget av at restauranten ligger midt i fiskeeldorado. Vi var ekstra uheldige da de i en ellers liten meny var tom for flere retter inkludert dagens fisk. Grei mat, men ikke verdt å stoppe for.

3  Takk, olekristena

Reisende som så på Himmel og Havn, så også på