“God mat.”

Vurdert som nr. 22 av 24 Restauranter i Vestvågøy
Kjøkken: Europeisk, Norsk, Skandinavisk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag
Beskrivelse: Restaurant Bevares ligger sentralt på Leknes midt i Lofoten. Våre kokker serverer lokale ingredienser med en internasjonal vri. Nyt et hyggelig måltid i avslappede omgivelser.
Anmeldt 13. juli 2017

Servicen er god, og vi blir godt tatt vare på under besøket.
Men det som ikke var bra var at de ikke hadde noen alternativ til laktosefri mat. Ikke hadde de noen alternativ forslag heller. Grønn te hadde ikke hørt om heller. Dette trekker noe ned på hele opplevelsen.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, BT2012Gravdal
Kristian T, General Manager på Restaurant Bevares, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2017

Hei, BT2012Gravdal!

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding på ditt besøk hos oss.
Vi har mulighet til å gjøre mange av rettene på menyen laktosefrie med mindre tilpassinger. Dersom dette ikke ble kommunisert tydelig nok under ditt besøk, beklager jeg dette. Vi har mange gjester med behov for tilpassing av maten på grunn av allergier/intoleranser og lignende. Dette tenker vi alltid på når vi skal sette opp en meny, og velger retter som lett kan tilpasses med mindre justeringer. Vi skal se på muligheten for å ta inn en grønn te i sortimentet, men jeg føler meg ganske trygg på at vår restaurantsjef som var på jobb har hørt om grønn te før.
Jeg håper du vil komme tilbake til oss ved en senere anledning, så skal vi gjøre det vi kan for å gi deg en god opplevelse. Ringer du på forhånd for å bestille bord, og gjør oss oppmerksom på evt allergier, kan vi også forberede noe tilpasset dine behov.

Vennlig hilsen

Kristian

Anmeldt 23. juli 2017

Dato for besøk: juli 2017

Reisende som så på Restaurant Bevares, så også på

Har du vært i Restaurant Bevares? Del dine erfaringer!