Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 1. oktober 2019

Med en slik serviceinnstilt gjeng med ansatte, dyktige surfeinstruktører, alltid noe gøy å finne på, flotte overnattingsplasser og en helt utsøkt mat på et så nydelig og koselig sted så får man vel egentlig alt man kan be om. Tusen takk for et ubeskrivelig opphold! Sees igjen snart! :)

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Sigurdmo1
Anmeldt 1. oktober 2019

Utrolig stemningsfullt og koselig sted. Maten som ble servert var 10/10, og personalet var veldig serviceinnstilt og hyggelige. Hyttene var utrolig hjemmekoselige og fine både innvendig og utvendig. Naturen rundt har mye å by på, både surfing, toppturer og koselig vandretur i norsk natur. Ingenting å klage på!

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, annahisaksen
Anmeldt 1. oktober 2019

Unstad har vært over all forventning! Upåklagelig mat, fine hytter/ soveplasser, nydelig område og natur i nærheten, gode surfeinstruktører og utrolig imøtekommende og hyggelig ansatte! Vi har gått med de største smilene og ikke snakket om annet enn hvor fint vi har det, og at vi alle sammen må tilbake hit igjen. Anbefaler alle og en hver til å ta turen opp hit, enten det er får å spise nydelige kanelboller, surfe eller bare oppleve dette fantastiske stedet!

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, emblaberg
Anmeldt 22. september 2019

Kvalitetsutstyr og utrolig hyggelig og hjelpsomt personal. Fikk tips og hjelp om alt vi lurte på. Når man leier utstyr får man gratis garderobe og sauna med på kjøpet. Moderne og fine garderober og en koselig og varm sauna, perfekt etter en lang dag i vannet. Jacuzzien var perfekt. Den står på altanen utenfor cafeen så man kan få servert drikke der! Vil forøvrig anbefale deres berømte cinnamon buns!
Veldig god service!

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Hanna A
Anmeldt 10. februar 2019 via mobile enheter

Nok snakk:

Disse bollene er rett og slett umulig å toppe. Smakte nydelig på en litt grå dag.

Rykende ferske ut av ovnen, nydelig kaffe og hyggelig betjening.

Mange muligheter til å både leie brett og utstyr, overnatte, eller handle litt utstyr i butikken.

Vi skal tilbake:)

Dato for oppholdet: februar 2019