Priceline
FindHotelUSD 305
ZenHotels.com
Etrip
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk sted og enestående vertskap. Marion og resten av de ansatte gjorde virkelig oppholdet minnerikt. God service. Nydelig beach house, med tilgang til jacuzzi, deilig badstu og ikke minst utsikt.
Nydelig mat. Kanonbra surfekurs med dyktige og svært hyggelige instruktører.
Anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Celina R
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god hjemmelaget mat, vi var 9 stk som fikk et av de bedre måltider i løpet av våre 2 uker i Lofoten Hvalgryte, gulrotsuppe med hummus, bolignese og nybakt foccacia Supergodt og anbefales på det sterkeste! Gode porsjoner og flott service.

Takk, Laisa2309
Anmeldt 1. oktober 2019

Med en slik serviceinnstilt gjeng med ansatte, dyktige surfeinstruktører, alltid noe gøy å finne på, flotte overnattingsplasser og en helt utsøkt mat på et så nydelig og koselig sted så får man vel egentlig alt man kan be om. Tusen takk for et ubeskrivelig opphold! Sees igjen snart! :)

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Sigurdmo1
Anmeldt 1. oktober 2019

Utrolig stemningsfullt og koselig sted. Maten som ble servert var 10/10, og personalet var veldig serviceinnstilt og hyggelige. Hyttene var utrolig hjemmekoselige og fine både innvendig og utvendig. Naturen rundt har mye å by på, både surfing, toppturer og koselig vandretur i norsk natur. Ingenting å klage på!

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, annahisaksen
Anmeldt 1. oktober 2019

Unstad har vært over all forventning! Upåklagelig mat, fine hytter/ soveplasser, nydelig område og natur i nærheten, gode surfeinstruktører og utrolig imøtekommende og hyggelig ansatte! Vi har gått med de største smilene og ikke snakket om annet enn hvor fint vi har det, og at vi alle sammen må tilbake hit igjen. Anbefaler alle og en hver til å ta turen opp hit, enten det er får å spise nydelige kanelboller, surfe eller bare oppleve dette fantastiske stedet!

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, emblaberg