eDreamsUSD 312
Agoda.comUSD 312
FindHotelUSD 312
ZenHotels.com
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Ble tatt veldig godt imot og fikk en veldig bra service under hele oppholdet. Nydelig og delikat mat som ble servert ganske bra. Utrolig fin beliggenhet og veldig fint uteområde med jacuzzi, badstue osv. Surfeinstruktørene var flinke til å lære bort surfing og passer godt på at alle får det til.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, Culture00617939458
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk sted og enestående vertskap. Marion og resten av de ansatte gjorde virkelig oppholdet minnerikt. God service. Nydelig beach house, med tilgang til jacuzzi, deilig badstu og ikke minst utsikt.
Nydelig mat. Kanonbra surfekurs med dyktige og svært hyggelige instruktører.
Anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Celina R
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god hjemmelaget mat, vi var 9 stk som fikk et av de bedre måltider i løpet av våre 2 uker i Lofoten Hvalgryte, gulrotsuppe med hummus, bolignese og nybakt foccacia Supergodt og anbefales på det sterkeste! Gode porsjoner og flott service.

Takk, Laisa2309
Anmeldt 1. oktober 2019

Med en slik serviceinnstilt gjeng med ansatte, dyktige surfeinstruktører, alltid noe gøy å finne på, flotte overnattingsplasser og en helt utsøkt mat på et så nydelig og koselig sted så får man vel egentlig alt man kan be om. Tusen takk for et ubeskrivelig opphold! Sees igjen snart! :)

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Sigurdmo1
Anmeldt 1. oktober 2019

Utrolig stemningsfullt og koselig sted. Maten som ble servert var 10/10, og personalet var veldig serviceinnstilt og hyggelige. Hyttene var utrolig hjemmekoselige og fine både innvendig og utvendig. Naturen rundt har mye å by på, både surfing, toppturer og koselig vandretur i norsk natur. Ingenting å klage på!

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, annahisaksen