Sykt bra service

Super hyggelig alle som jobbet der! Tok seg god tid til å snakke med gjestene samtidig som de var... les mer

Anmeldt 22. juli 2021
birgitteh524
Kanelbolle

Kanelbollen, den er og blir legendarisk, omgitt av ganske flotte fjell, den knulle i kjeften på... les mer

Anmeldt 13. august 2020
879sanderl

Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Utrolig dårlig service:( Utrivelig betjening og lite løsningsorienterte. Hyggeligere og billigere å lære seg bølgesurfing selv.

2  Takk, 992irenew
Anmeldt 30. juni 2020

Utrolig dårlig service. Lite hyggelige og imøtekommende betjening. Ingen tegn til å være løsningsorienterte.

2  Takk, 543theresew
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Disse kanelbollene er noe av de beste vi har smakt Fint og moderne sted ved surfestranda Unstad. Ta turen innom og du vil ikke angre på besøket.

Takk, askoft
Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

Utrolig positiv opplevelse høy kvalitet på mat knall kaffe/ cortado . Dette ble høy standard og smakfull opplevelse i verdens flotteste omgivelse

1  Takk, 584chewys
Anmeldt 2. oktober 2019 via mobile enheter

Jeg kom hit med Nordfjord folkehøgskole, og hadde 3-dagers program. Vi ble ønsket varmt velkommen av de ansatte, og instruktørene var veldig hyggelige og dyktige. Maten var også helt nydelig, og man kunne absolutt ikke forventet bedre! Hyttene var koselige, og hele opplevelsen av å være her har vært knallbra!Skal definitivt dra tilbake hit! 10/10!!

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, theresedorum