“Et lite koselig bakeri”
Anmeldelse av Lill Gunn's Gårdsbakeri

Lill Gunn's Gårdsbakeri
Vurdert som nr. 14 av 24 Restauranter i Vestvågøy
Beskrivelse: Vareutvalg: - Drømmelefse - Mørlefse - Brød - Flatbrød - Småkaker - Sjokolade - Urter fra Aaland Gård og Judiths urtehage - Krydedrhonning fra Fagerlia gård - Såper fra Alveland - Diverse kort og gaveesker + mange fine gaveartikler Velkommen innom for en hyggelig handel!
Anmeldt 26. juli 2017

Et lite koselig bakeri og kafe, men som over alt i Lofoten dyrt, men totalt sett en fin opplevelse. Litt smaken av gamle dager. MEN, kanelbollene dro ned. De var "tunge" og med kardemomme! - uff!

Takk, tommern

Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Velkommen til lefsehimmelen! Her får du verdens beste lefser. Kanelbollene var også meget gode. For de som klager på pris kan de dra å kjøpe lefsegodt på REMA eller en svett vaffel på kafeteriaen på lofotsenteret. Så klart betaler man en 5'er ekstra for en skikkelig lefseopplevelse! Linn Gunn's lefse smelter på tunga.

Takk, Adrian F
Anmeldt 14. juli 2017 via mobile enheter

Man tenker alltid på ferske og gode kvalitetsvarer når man skal på et "gårdsbakeri". Derfor hadde vi høye forventninger når vi kjørte innom til Lill Gunn's for en formiddagskaffe. Det som møtte oss var opptinte kaker (som fortsatt var kalde inni, men med grei smak) og helt vanlig filterkaffe. For to personer kostet det 160,- for to kaker og to kaffe. En helt latterlig pris i forhold til hva som ble servert oss.. Vi flyktet fra stedet etter 5 minutter.

Ps. Kanelbollene de hadde var også frosne, så å bake ferske bakervarer er ikke noe de bruker mye tid på hos Lill Gunn's.

Takk, Hans V
Anmeldt 19. april 2017

..kjøper ofte lefser til mine gjester (og meg selv) når jeg er i nærheten. Rømmelefsen er bare kjempegode!!

Takk, JannEngstad
Anmeldt 11. april 2017 via mobile enheter

Supert lite bakeri med lokale varer og fantastisk service! Fantastisk kakao og mat! Vil virkelig anbefale stedet!

Takk, Ole S

Reisende som så på Lill Gunn's Gårdsbakeri, så også på

Har du vært i Lill Gunn's Gårdsbakeri? Del dine erfaringer!