“Nydelig masala ”

Vurdert som nr. 7 av 37 Restauranter i Nungwi
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 16 juli 2016 via mobile enheter

Vi har spist litt forskjellige steder, og i dag prøvde vi LangiLangi. Det kommer nok veldig an på hva du bestiller ifht hvor fornøyd du blir.
Jeg bestilte prawn massala med ris, og det var NYDELIG! Det beste jeg har spist på dette kontinentet noen sinne, vil jeg påstå.
Nydelige krydder.
Min mann hadde fried king fish pili pili veldig sterk og var fornøyd, da han liker det sterkt.
Barna hadde pizza og pasta og de syntes det var helt greit og spiste opp alt. Hyggelig sted med fine detaljer og herlig beliggenhet.

Takk, Kristine K

Anmeldt 29 januar 2016 via mobile enheter

Hadde pizza til middag. Ikke den beste jeg har smakt, men helt ok. Sjefen for restauranten kom flere ganger å snakket med oss og for å høre at alt var bra. Alt i alt, en god opplevelse.

Takk, Hanna H
Anmeldt 28 november 2015 via mobile enheter

Flott plass med utsikt over stranden og sjøen. Reserver gjerne bord for å kapre de aller beste plassene ytterst på terrassen deres. God sjømat og gode Zanzibar spiced potatoes. Anbefaler spesielt jambo jambo prawns. Hyggelig personalet, men vær obs på småfeil i regningen.

Takk, Maria B
Anmeldt 22 oktober 2012

Deilig restaurant heilt i strandkanten, med verdens beste jumboreker! God servise, fantastisk utsikt mot solnedgang og nattemørke i vakre Nungwi.

Takk, MalfridUtne
Anmeldt 14 mars 2012

Bra kjøtt, mindre gode pizzaer. Treg service, og lang ventetid.

Takk, Ulrikke89

Reisende som så på LangiLangi Beach Bungalows Cafe, så også på

Har du vært i LangiLangi Beach Bungalows Cafe? Del dine erfaringer!