“Meget fine omgivelser”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Prøvde grillet «slipper lobster» og biff i rødvinssaus. Hummeren var helt grei, det var biffen også. Fikk mye mat for pengene synes vi. Vi så at mange bestilte pizza, den såg meget god ut - så blir nok heller det neste gang.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, ninamannsverk

Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

God service og kort ventetid på drikke og mat. Vi spiste pizza, grillede scampi og fritert blekksprut. Alt var smakfullt og godt.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, NorunnM
Anmeldt 19. juli 2017 via mobile enheter

Bra mat. Spesialisert seg på italiensk mat: pizza med skikkelig bunn, litt lite smak. God sjømat/ pasta. Veldig serviceminded betjening.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, thomastP4668SD
Anmeldt 25. juni 2017 via mobile enheter

Spiste lunsj her, stenbakt italiensk pizza. Den smakte riktig godt. Rask servering og vennlig betjening. Flott utsikt over havet. Anbefaler denne i hvertfall hvis man liker pizza.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, hildenyhusn
Anmeldt 24. juni 2017 via mobile enheter

Vi var her 15. juni rett etter sesongåpning. Flott beliggenhet med utsikt over stranden og havet. Pizzaen var god og restauranten hadde en veldig hyggelig atmosfære. I tillegg var eieren ute i restauranten og fulgte opp gjestene, det satte vi stor pris på.
Anbefales!

Dato for besøk: juni 2017
Takk, 828eirikh

Reisende som så på Mama Mia, så også på

Har du vært i Mama Mia? Del dine erfaringer!