Kendwa Beach og Nungwi Halvdagstur fra Zanzibar

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Nungwi Beach på
fra USD 1 090,00
Anmeldt 3. mai 2018

Vi fikk ikke noe særlig utbytte av selve stranden pga at det var bare en dag med sol, så vi var på hotellstranden som ligger på et opphøydet område uten selgere.
Høyvann og lavvann endret seg ca 4 meter hver 7 time enten opp el ned så stranden var aldri mulig og ligge på "i fred"
Utrolig flott utsikt, det og se damer og unge jenter fiske med garn på stranden etter sardiner, fiskere som kommer inn med fangst og selger,de reparerer båtene sine når det er lavvann, kuer som kommer i store flokker for og kjøle seg ned i sanden. Så det er mye aktivitet på denne stranden slik vi opplevde det.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Nina H
Anmeldt 11. mars 2018

Det er som å vandre i paradis, når havet har trukket seg ut og du kan vandre langs stranden kilometer etter kilometer.
Selve stranden er den fineste, hvite sanden du kan tenke deg og vannet har mange sjatteringer av blått og turkis.
Noen ord på Swahili må du dog kunne, «Hapana sante» (Nei takk) og «Jambo» (Hei).

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, 977st_lej
Anmeldt 19. februar 2018

Stranden er så vakker og lang. Vær oppmerksom på høyvann og lavvann. Stranden kan forandre seg mye. Flere strandbarer og restauranter, uten at det føles altfor tett.

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, ArtBySmulan
Anmeldt 3. november 2017 via mobile enheter

Flotteste strand jeg har vært på. Kilometervis med hvit puddersand, god boltreplass til store og små.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, Lisbeth H
Anmeldt 19. juli 2017

Som å bade i paradiset vil jeg tro. Eller ta en lang spasertur langs hele nordvest kysten. Eneste lille minus er alle de som prøver å selge deg noe.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, hildenyhusn