8 personer ser på dette hotellet
Orbitz.comUSD 519
Anmeldt 30. desember 2015

Husk badesko, deler av korallrev
Ikke de store bademuligheter som forventet
Gnien på badehåndklær, kun ett som ikke dekket solsengen
God og variert mat
Mulighet for utflukter
Solen tar godt, husk høy solfaktor
Butikk på stedet, godt utvalg. Høyere prisnivå enn forventet. Generelt høy pris på varer tilbudt på stranden

Dato for oppholdet: desember 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
2  Takk, manaus m
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 11. oktober 2014 via mobile enheter

Vi hadde et flott opphold på Breezes hotel and Spa på østkysten av Zanzibar, etter en fantastisk safari. Beliggenheten var flott, nydelig og rommene er romslige. Vi hadde en fantastisk suite med flott utsikt over havet, det hadde smakfullt møbler, var rent og hadde en stor terrasse. Maten var veldig god og rikelig, og menyen varierte fra dag til dag. Det eneste vi var litt skuffet over var vinkartet. Ikke imponerende.

Vi hadde en avslappende tid men det var alt vi ønsket.

Alle de ansatte var herlige og hjelpsomme og alltid smilende. De var profesjonelle, serviceorientert og avslappet. Og en av dem var Catherine !

Beliggenheten ved stranden var fantastisk. Nok plass til alle. Avslappende og rolig, og alltid med utmerket service når man trengte det. Selve stranden var vakker, med hvit og fin sand, og 25 grader i vannet. Virkelig idyllisk. Selv om vinden var ganske sterkt et par dager.

Totalt sett hadde vi et virkelig flott opphold på dette hotellet. Men hotellet transporten tilbake til Stone Town var ikke på den måten vi liker det. Sjåføren var for aggressive i kjørestilen og kjørte alt for fort.

2  Takk, otomlie
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.no.tripadvisor.com. Vis original
Anmeldt 28. mars 2014

Vi var 5 dager på safari i Kenya før vi tilbragte 10 døgn på Breezes Beach Club & Spa. Sol og bad og avslapping i fantastiske omgivelser. Topp service med betjening som ikke visste hva godt de kunne gjøre. Spaet satte en ekstra spiss på ferien!
Savnet nok litt mer å gjøre i nærheten, men tur til krydderfarm og til StoneTown var fine opplevelser.
Vi kommer mer enn gjerne tilbake - selv om 10 dager nok er i overkant.

Ta gjerne med noen kulepenner, og skrivesaker til barna i landsbyen - de trenger alt!

Romtips: Vi bodde i leilighet nr 2 - mot stranda. Fin beliggenhet!
Dato for oppholdet: mars 2014
Takk, BorgnyE
Anmeldt 15. mars 2013

Min datter 13 og jeg tilbragte 6 netter på dette fantastiske stedet etter 3 dagers fantastisk safari i Masai Mara. Total avslapping i vakre omgivelser! Stedet overrasket positivt da jeg synes nettsiden ikke får frem den reelle gode opplevelsen. Stedet byr på kvalitet - vakker arabisk inspirert innredning, blide og hjelpsom betjening, velorganisert rundt måltider, rent og ryddig, privat og eksklusiv atmosfære, passe stort, ingen slitsomme selgere, strand og vann helt for deg selv. Vi benyttet oss av spaet som også kan anbefales. Bassengområdet er litt mindre en hva det ser ut til på nettsiden, men absolutt stort nok, deilig med lunsj under parasoll her - mye godt å velge fra! Det eneste negative jeg kan peke på er at snittalderen var vel høy og med så mange morgenfugler, så var alle solplassene i front tatt innen kl var 07:00!!? Vel, inget stort problem, bare et tankekors... Vi nøt hvert sekund og tar mer en gjerne turen tilbake!

Romtips: Vil anbefale et Deluxe rom da standard rommene er plassert litt anonymt bakers på området
Dato for oppholdet: februar 2013
1  Takk, Anne H
Anmeldt 28. september 2012

Vi reiste to voksne og to barn på 8 og 12 år i oktober 2011. Vi hadde en fabelaktig uke med sol, bad, snorkling og total avslapping. Både bassengområdet og stranden var svært bra. Service var strålende, og vi spiste masse god mat. Frokostbufeeten var barnas favoritt, og de likte også de andre måltidene godt. Det var ulike temaer i restauranten hver kveld, noe som gjorde det spennende å gå ned til middag hver dag. Rommet var ypperlig med en kjempestor terrasse. Renholdet var bra. Det eneste vi savnet var noe mer butikker ol i nærheten av hotellet. Det var en hotellbutikk med godt utvalg av souvernirer, lokalt håndverk, klær og vannutstyr, men denne hadde svært begrensede åpningstider. Det var også ganske dyrt i denne butikken. Det hadde også vært praktisk hvis man kunne betale med kort i denne butikken.

Dato for oppholdet: oktober 2011
1  Takk, Kjersti L