“Forferdelig service”

Kjøkken: Kafé
God for: Lokalt kjøkken, Barscene
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Vi fikk ikke god service på dette stedet. Alt tok lang tid. Vi måtte vente i over en time på maten. Ingen kom for å informere oss om forsinkelser eller spørre om vi ønsket mer å drikke. Vi måtte spørre 3 ganger om regningen før vi fikk betale. Maten var ikke spesielt god heller. Dette vil jeg ikke anbefale videre.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, 939tyraf

Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Veldig god stemning. Backpacker-vibe. Bra musikk. Veldig hyggelig service! Da jeg sa at maten min var for kald tok de den tilbake med en gang - vennlig og profesjonelt. Spiste ris og curry pakket i bananblad, selv om den ble varmere på andre forsøk var den lilevel mye bedre på Ellement rett oppe i gata. Uansett verdt turen på cafe Chill for god service og stemning.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Cathrine1302
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig atmosfære og personale. Variert og god mat, passer godt for barn med kresne ganer og for de som liker lokal mat.
Vi ble servert av Ranjith, veldig hyggelig fyr!

Takk, J3120EArogerh
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Spiste burgere som smakte nydelig etter å ha spist mye asiatisk! Veldig hyggelig betjening. Noe ventetid på maten grunnet helt full restaurant.. anbefales i Ella!

Takk, camillabT4276CF
Anmeldt 3. november 2018

Variert meny, god mat, hyggelig atmosfære og god service i en fullsatt restaurant. Servitøren Rasika var oppmerksom og hyggelig

Takk, OJ6b

Reisende som så på Cafe Chill, så også på

Har du vært i Cafe Chill? Del dine erfaringer!