“En liten perle dette😀 kan”
Anmeldelse av Porto

Porto
Vurdert som nr. 9 av 72 Restauranter i Thisted
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

En liten perle dette kan virkelig anbefale denne restauranten. Veldig hyggelig betjening, nydelig mat, rent og fint- vi hadde et herlig måltid. Pizza, kylling, Fajita og carbonara. Gode priser.

Takk, siriskjef

Anmeldt 16. juli 2019

Alt for lang tid fra bestilling til maten kom på bordet, billig men tar for lang tid, dårlig service

Takk, Sebastian K
Faridoon S, PR-chef på Porto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2019

Vi beklager for ventetiden, håber maden var ventetiden være ...
Det er høj sæson og der kan desværre forkomne ventetide..

Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter

Skikkelig god pizza og bra service. Lenge siden vi har smakt så god pizzagode priser er det også

Takk, denbestekanalenilivj
Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

Veldig god mat og super service
Maten tok litt lang tid men maten var virkelig verdt vente tida
Absolutt å anbefale

Takk, juneb798
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Vi troppet opp, 20 stk, uten bordbestilling og ville ha lunch. Og det fikk vi; god mat og god drikke. Hyggelig betjening som vartet oss godt opo:-)

Dato for besøk: juni 2018
3  Takk, Stina B

Reisende som så på Porto, så også på

Thisted, North Jutland

Har du vært i Porto? Del dine erfaringer!