Anmeldt 18. juli 2018

Vi ankom hotellet på ettermiddagen og hun som var i resepsjonen satt å pratet i mobilen og ba oss vente litt. Da vi fikk sjekket inn så fikk vi et rom lå på bakkeplan greit nok hvis det hadde vært mulig å lufte eller at de hadde hatt aircondition på rommene som var veldig varmt og vi skulle bo der i to netter. Middagen var god, men på frokostbordet var det lite utvalg og varm melk. Det som jeg reagerte mest på er at de hadde ubetjent resepsjon om natten, altså ikke nattevakt. Døren ut til resepsjonen/hallen var låst etter kl. 2200. I gangen så var det en dør som du kunne låse deg ut og bruke kort når du skulle inn igjen. På den døren stod det 3 nummer som du kunne ringe hvis det trengtes hjelp. Uholdbart og skulle det oppstå noe så blir det lett panikk med så mange gjester og det bar preg av at det var mange eldre som bodde der. Bassengdøren var åpen hele døgnet uten tilsyn.

Romtips: Usikker, men kan være i andre etasje p.g.a. da kan vindu stå åpen.
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Haakon H
Martin S, Direktør på Hotel Limfjorden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2018

Hej Haakon

Tak for din anmeldelse. Jeg er glad for at høre at maden var god. Morgenmaden som altid er inkluderet i prisen, er beskrevet på vores hjemmeside, så folk kan se hvilket udvalg der er inden de booker.
Jeg beklager at i ikke har været tilfredse med at hotellet ikke er døgnbemandet, men der er brandvagt, alarm og brandsikring på hotellet. Telefonnumrene er så man altid kan komme i kontakt med en fra hotellet, ved spørgsmål og lignende. Grunden til at vi ikke har døgnbemanding er at vi gerne vil holde prisen på værelser så lav som muligt, og en nattevagt vil være årsag til højere priser på værelser. At vi har en varm sommer i Danmark kan vi kun blive enige om, og vi har normalt ikke behov for aircondition på værelserne, men tak for din tilbagemelding.
Det er korrekt at man kan benytte poolen hele døgnet så længe man er gæst på hotellet, da vores natindgang er forsynet med en kode der skal tastes.
Håber du fik svar på nogle af de ting du nævner i din anmeldelse af os, og så beklager jeg at du ikke vil anbefale os til andre.

Med venlig hilsen

Martin Strange

Anmeldt 20. juli 2017

Vi ankom hotellet etter en lang sykkeltur og sa vi hadde booket rom for en natt. Damen i resepsjonen satt bare å så taust på meg en lang stund, og så sa hun: " Ingen tjek IND før klokken 15.00." Smilet satt ikke løst der, og vi fikk bare vente. Et litt slitent hotell med en utrolig trivelig resepsjonsonfyr på kvelden. Frokosten var helt ordinær, den dårligste vi har hatt til nå på vår 14 dagers tur. Frokost betjeningen var dårlig til å rydde, og de hvite dukene hadde fortjent en vask. Tror vi velger et annet hotel neste gang vi er på de kanter.

Romtips: Sørg for å få et rom med terrasse
Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, jippi j
Anmeldt 12. august 2016 via mobile enheter

Hotel som jeg fikk en følelse av eldrehjem eller kur sted. Pent rom med utsikt over Limfjorden, noe utdatert baderom,det var glemt å vaske badegulvet ellers rent. Sengene var ikke av beste kvalitet. Frokost god. Spiste ikke middag der da det var vanskelig å få bord da vi ønsket det. Hotelet ligger et god stykke fra sentrum.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, 696ingark
Anmeldt 30. juni 2015 via mobile enheter

Vi var her i en natt i juni 2015. Hotellet ligger flott til ved sjøen, men hotellet bar preg av at det var gammelt og slitt. Frokosten var god, og betjeningen var hyggelig. Alt i alt et greit hotell i Thisted, men jeg tviler på at vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2015
1  Takk, 867sindrej
Anmeldt 3. april 2015

Hotellet er nok litt slitt. Men for et par netter er det greit nok. Vi prøvde ikke bassenget. Betjeningen virker ikke veldig interessert i deg som gjest. Frokosten var helt grei, men mangler utvalg av grønnsaker, tilbehør og var helt uten fisk (f.eks sild). Thisted som by var koselig, men det finnes mange triveligere byer i Danmark.

Dato for oppholdet: mars 2015
1  Takk, knutst