“Utrolig skuffende opplevelse.”
Anmeldelse av Kinokafeen Rjukan AS

Kinokafeen Rjukan AS
Vurdert som nr. 4 av 12 Restauranter i Rjukan
Kjøkken: Norsk
Beskrivelse: Rjukans eldste og mest tradisjonsrike kafé åpnet igjen 14.Juli 2015 Den tradisjonsrike Kinokafeen holder hus i det vernede Rjukanhuset som stod ferdig i 1930, da som Folkets Hus. Vi kan friste med småretter, kaker og ala carte meny. Det nye konseptet for Kinokafeen samarbeider med "Smak av Telemark" som satser tungt på å få kortreist kvalitets mat fra Telemark ut på serveringsstedet.
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig skuffende opplevelse. Dårlig mat og personale. Altfor dyrt i forhold til hva vi fikk servert. Frossen ferdig karbonade serveres som burger. Utsolgt for fiskesuppe noe vi fikk beskjed om etter at vi hadde bestilt og dette var tidlig ettermiddag. Skagenrøre ble servert på så hardt brød at det ikke var mulig å skjære med biffkniv.

3  Takk, MarianneS2160

1923 av 91 anmeldelser

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Rask servering og overaskende god mat på lille Rjukan. Rock & Roll burgeren var den beste burgeren jeg har spist på flere år. Hele familen var happy!

Takk, aslel2014
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte stedet på en søndag, lite annet i byen som var åpent. Vi var 8 voksne og 4 barn. Etter alle hadde brukt tid på å finne ut av hva de ville ha på menyen, fikk vi beskjed om at vi kun kunne velge mellom to retter siden vi var så mange. Vi spurte pent om vi kunne velge mellom tre siden barna gjerne ville ha noe litt enklere, men det var ikke mulig. Valgte derfor burger og ostepai. Burgeren var helt ok. Gjennomstekt og noe tørr hos noen av de som fikk denne. Servert med to små poteter og aioli. Ostepaien smakte mest egg og var kun et lite stykke. Brødet som ble servert med var grillet for lenge og var hardt. Salaten må være fra en pose på nærbutikken som de ikke har gjort nevneverdig mye med. Skuffet dessverre den også. Aiolien var god, men ikke så god at vi går her igjen.

1  Takk, 332kajaz
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Dette var rett og slett bare helt greit.
Vi spiste biff og burger.
Burgeren var saftig og god. Burgerbrødet minnet om Hatting som man får kjøpt på butikken. Den ble servert med fire små poteter. Disse var gode, men alt for lite.
Biffen var veldig bra. Tilbehøret var dårlig.
Det som lignet moste poteter var noe hardt. Potetene var ikke ferdig kokt.
Vi spurte servitør om det var mulig å få noe annet tilbehør en karamellisert løk.
Da sier servitør at han ikke vet, men skal høre med kokken. Vi hører ikke noe mer og retten blir servert med karamellisert løk. Maten var dyr i forhold til kvalitet.
Skuffende at det ikke fantes noen form for cider eller Bulmers å drikke.
Under måltidet ble vi ikke spurt om maten smakte bra. Velger nokk ett annet spisested neste gang vi er i Rjukan.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 606mariusl
Anmeldt 27. juni 2020

Kjempe god mat og super service! Var en travel kveld, men de leverte nydelig mat og service på sitt beste. Kan virkelig anbefales

Dato for besøk: juni 2020
Takk, HannaP3a

Reisende som så på Kinokafeen Rjukan AS, så også på

Har du vært i Kinokafeen Rjukan AS? Del dine erfaringer!