“Gunnerside burgere”
Anmeldelse av Kinokafeen Rjukan AS

Kinokafeen Rjukan AS
Vurdert som nr. 4 av 12 Restauranter i Rjukan
Kjøkken: Norsk
Beskrivelse: Rjukans eldste og mest tradisjonsrike kafé åpnet igjen 14.Juli 2015 Den tradisjonsrike Kinokafeen holder hus i det vernede Rjukanhuset som stod ferdig i 1930, da som Folkets Hus. Vi kan friste med småretter, kaker og ala carte meny. Det nye konseptet for Kinokafeen samarbeider med "Smak av Telemark" som satser tungt på å få kortreist kvalitets mat fra Telemark ut på serveringsstedet.
Anmeldt 31. juli 2021

Kjørte innom Rjukan 31/7-2021 og bestilt hver vår burger til middag.
Til 229kr per stk må man kunne forvente god mat.
Overstekte, tørre og smakløse burgere med kalde og tørre burgerbrød. Nesten ikke noe tilbehør, aioli og løk skulle også være ingredienser, men minimalt med dette på. BBQ saus skulle det også være på disse burgerne, men det var så lite og det meste hadde blitt sugd opp av det tørre burgerbrødet så man kjente omtrent ikke bbq smak. Servert med småpoteter som så delikate ut, men som var tørre og smakløse. Det som smakte godt var baconet på burgerne.

Takk, KennethO558

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig plass på Rjukan, som ellers har overraskende lite å by på rent kulinarisk. Bestilte dagens fisk, som var ishavsrøye. God fisk, med passende og smakfullt tilbehør. Den bedre halvdel bestilte burger, og var mer middels fornøyd med den. Grei service, men vi fikk aldri vannet vi ba om. Og de var tomme for dagens kjøtt, selv om det fortsatt var en god stund til stengetid. Litt å jobbe med, men alt i alt et positivt måltid.

Takk, FlopsyP
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte Gunnerside burger. Kjøttet var bra tilberedt, men tilbehøret var stusselig til den prisen. Det samme var størrelsen. De hadde også feilberegnet råvarer til andre retter, sånn at utvalget ellers var sterkt redusert. Dette burde man unngå første uka i fellesferien.

Takk, Sonsguten
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 3 voksne og ett barn, vi valgte alle burger (to ulike voksen og en barneburger). Både drikke og mat kom raskt, og smakte veldig bra.

Til dessert gikk vi for sorbeten og brownien - begge deler veldig bra

Anbefaler stedet

Takk, 599bentel
Anmeldt 27. juni 2021

Nydelig mat!! Fantastisk god kremet fiskesuppe. Supergod burger og en god vin til det.. Koselig personale. Vi kommer tilbake!

1  Takk, 543jennies

Reisende som så på Kinokafeen Rjukan AS, så også på

Har du vært i Kinokafeen Rjukan AS? Del dine erfaringer!