“god service”
Anmeldelse av Mathuset Eyde AS

Mathuset Eyde AS
Vurdert som nr. 2 av 11 Restauranter i Rjukan
Anmeldt 17. juli 2020

gode kaker og gode smørbrød, fin sitteplass ute , blid betjening rent og fint ryddig lokale, anbefaler reisende og gå dit og få en god kopp kaffe eller soft is

Dato for besøk: juni 2020
Takk, vanja2014

Anmeldt 11. oktober 2019

Kaffe og Napoleonskake er standard, det er standard for min kone og meg, hver gang vi er på Rjukan . Vi er der ganske ofte p.g.a at vi er campinggjester på Sandviken camping, som er et flott sted.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Frank L
Anmeldt 4. juni 2019 via mobile enheter

Godt med plass både ute og inne.Hyggelig personale og god stemning.Fantastisk godt bakverk.Sentral beliggenhet

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 661sisseld
Anmeldt 30. mai 2019 via mobile enheter

Beste stedet å få seg en matbit, de har Salatopplegg og glutenfritt.og, bør prøves, dessverre ikke oppe på Helligdager, prøv burgern på Best stasjonen eller kebab middag på Solkafeen.

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, Vidar B
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Fint møtested for venner. Ta en god kopp kaffe og noe å spise til.Har alt fra kaker, smørbrød og rundstykker med forskjellig pålegg. Kan få kjøpt brød der.Is også.

Takk, KjerstiIngvildT

Reisende som så på Mathuset Eyde AS, så også på

Har du vært i Mathuset Eyde AS? Del dine erfaringer!