“Gode tebriks”
Anmeldelse av Mathuset Eyde AS

Mathuset Eyde AS
Vurdert som nr. 2 av 12 Restauranter i Rjukan
Anmeldt 4. september 2020

Vedkommende som sto i disken hadde problemer med å forstå hva en bestilte, men når en fikk det en skulle til slutt var det god bakst.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Sonja A

Anmeldt 17. juli 2020

gode kaker og gode smørbrød, fin sitteplass ute , blid betjening rent og fint ryddig lokale, anbefaler reisende og gå dit og få en god kopp kaffe eller soft is

Dato for besøk: juni 2020
Takk, vanja2014
Anmeldt 11. oktober 2019

Kaffe og Napoleonskake er standard, det er standard for min kone og meg, hver gang vi er på Rjukan . Vi er der ganske ofte p.g.a at vi er campinggjester på Sandviken camping, som er et flott sted.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Frank L
Anmeldt 4. juni 2019 via mobile enheter

Godt med plass både ute og inne.Hyggelig personale og god stemning.Fantastisk godt bakverk.Sentral beliggenhet

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 661sisseld
Anmeldt 30. mai 2019 via mobile enheter

Beste stedet å få seg en matbit, de har Salatopplegg og glutenfritt.og, bør prøves, dessverre ikke oppe på Helligdager, prøv burgern på Best stasjonen eller kebab middag på Solkafeen.

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, Vidar B

Reisende som så på Mathuset Eyde AS, så også på

Har du vært i Mathuset Eyde AS? Del dine erfaringer!